• Svar på tråden Idol-2009
  • Thaleya
    vinterlärka skrev 2009-10-08 14:42:22 följande:
    Ja, jag vill ju gärna bojkotta, men kan tyvärr inte det... Däremot bojkottar jag nog TV400, men det är knappt jag kan det. *beroende* Ja, det är riktigt barnsligt att hacka på folk, men det är inget man vinner på i längden. Det kommer alltid slå tillbaka.
    Nee, vi får väl försöka göra ett ramaskri istället om hon ska stå där.
  • dio
    Thaleya skrev 2009-10-08 14:40:00 följande:
    ja men just ja, jag bojkottade ju idol förra året av två anledningar: Sjukt dålig Styling, ALLA artisterna var översminkade och killarna gick med centimeter tjocka eyeliners. och anledning nummer två var Kristin. Vad hände som var så pinsamt? Jag missade uppenbarligen nått bra :)
    Allt hon vräkte ur sig var väl pinsamt Hon kallade LouLou tjock, Jesper bögig, att hon ville ligga med Johan om hon varit lite yngre eller nåt sånt och vem var det hon utpekade som alkis i nåt tv-program? Som hon sedan fick be om ursäkt för. Hon skrev en massa skit i sin blogg som hon också fick be om ursäkt för. Utöver det var hon en riktigt dålig programledare, Jihde fick rädda henne hela tiden, hon kollade i fel kamera, sa fel, tappade bort sig och var mest vulgär
  • Petra 1972
    Älskarlivet skrev 2009-10-08 14:18:43 följande:
    Var på tv4 hemsida kan man se vilka låtar domska sjunga imorgon??? , hittar aldrig på deras hemsida......
    Allt om Idol på www.tv4.se/idol
  • Petra 1972

Petra 1972 skrev 2009-10-08 18:07:14 följande:

Allt om Idol på www.tv4.se/idol
    Ah, stod visst i TS men tål att upprepas!
  • Älskarlivet
    Petra 1972 skrev 2009-10-08 18:08:11 följande:
    Petra 1972 skrev 2009-10-08 18:07:14 följande: Ah, stod visst i TS men tål att upprepas!
    Hej,
    Jag har hittat dit men vad jag mena rär var ser man vilka låtar dom ska sjunga på fredagen (imorgon då)?
  • Thaleya
    dio skrev 2009-10-08 17:48:48 följande:
    Allt hon vräkte ur sig var väl pinsamt Hon kallade LouLou tjock, Jesper bögig, att hon ville ligga med Johan om hon varit lite yngre eller nåt sånt och vem var det hon utpekade som alkis i nåt tv-program? Som hon sedan fick be om ursäkt för. Hon skrev en massa skit i sin blogg som hon också fick be om ursäkt för. Utöver det var hon en riktigt dålig programledare, Jihde fick rädda henne hela tiden, hon kollade i fel kamera, sa fel, tappade bort sig och var mest vulgär
    Fan vad pinsamt, men väntat.
    Så går det när de försöker ta in semikända människor till att göra saker som inte är deras jobb.
  • Malva05

Hoppas det bara är i eftersnack hon är me för det kan jag bojkotta (gjorde det förra året) men bara dom inte låter henne förstöra själva fredagsfinalen , för då vet jag inte vad jag gör...