-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Jag tror de sa i ett program att Rabih kommer från Libanon (?), att han flyttade till Sverige för ett tag sedan. Eddie vet jag inte. Provade att googla men då kom det bara fram en massa bögsidor och modellbilder på honom, hehe...mirian skrev 2009-10-05 11:46:56 följande:Får man hoppa in här??? ÄLSKAR Idol!!! Har en fråga, vet någon vilket land Eddie kommer ifrån? Rabih? Är det någon mer av "idolerna" som kommer ifrån ett annat land, eller har en förälder från ett annat land? Jag hejar på Eddie, Rabih, Mariette och Karolina
Sedan är ju Reza från Indonesien, men de andra ser rätt svenska ut tycker jag... -
Erika har nog nån förälder av utländsk härkomst, kommer inte ihåg varifrån bara att det nämdes vid uttagningen..mirian skrev 2009-10-05 11:46:56 följande:Får man hoppa in här??? ÄLSKAR Idol!!! Har en fråga, vet någon vilket land Eddie kommer ifrån? Rabih? Är det någon mer av "idolerna" som kommer ifrån ett annat land, eller har en förälder från ett annat land? Jag hejar på Eddie, Rabih, Mariette och Karolina -
Dessutom, om man tittar på faktarutorna på Tv 4-hemsidan så står det att Nicklas pappa heter Skip och att Nicklas ju heter Hocker i efternam. Skip Hocker? Låter inte så svenskt, från något engelsktalande land kanske...Malva05 skrev 2009-10-05 16:02:02 följande:Erika har nog nån förälder av utländsk härkomst, kommer inte ihåg varifrån bara att det nämdes vid uttagningen.. -
Nä Erikas föräldrar är helt klart svenskar ;)Malva05 skrev 2009-10-05 16:02:02 följande:Erika har nog nån förälder av utländsk härkomst, kommer inte ihåg varifrån bara att det nämdes vid uttagningen.. -
Men då har dom bott i nått annat land (dorotea??? eller ja nått anat land var det) som sagt dom snacka ju om nått sånt i alla fall..malin7502 skrev 2009-10-05 17:29:38 följande:Malva05 skrev 2009-10-05 16:02:02 följande: Nä Erikas föräldrar är helt klart svenskar ;) -
Googla just på henne och hita en blogg och då står det Erika Selin Dorotea och dom har som sagt snckat om dorotea och att hon skulle ha kommit där i från men ja som sagt hon kanske bara bott där eller vistats där ett längre tag..
-
Haha såg just att det kanske var dorotea kommun
-
Nä Erikas föräldrar är helt klart svenskar ;)vem e erika?? -
Hmm,,, Ja Dorotea ligger väl förvisso i Norra delen av Sverige, men mig veterligen räknas det fortfarande till Sverige :SMalva05 skrev 2009-10-05 17:50:57 följande:Googla just på henne och hita en blogg och då står det Erika Selin Dorotea och dom har som sagt snckat om dorotea och att hon skulle ha kommit där i från men ja som sagt hon kanske bara bott där eller vistats där ett längre tag.. -
Jag kan garantera att det gör det. Har släkt där nämligenmalin7502 skrev 2009-10-05 20:22:25 följande:Malva05 skrev 2009-10-05 17:50:57 följande: Hmm,,, Ja Dorotea ligger väl förvisso i Norra delen av Sverige, men mig veterligen räknas det fortfarande till Sverige :S