• Svar på tråden Idol-2009
  • Jessi1982

Jag tänkte faktiskt bojkotta idol helt efter att JON åkte ut, vart såå pissed off!
    MIN stora favorit redan från början.Men men.. vad ska man göra....:(
    Men jag tänkte trots det ge idol en ny chans...

vilka har ni andra som favoriter??

• Poulain
    Jessi1982 skrev 2009-10-09 11:20:42 följande:
    Jag tänkte faktiskt bojkotta idol helt efter att JON åkte ut, vart såå pissed off! MIN stora favorit redan från början.Men men.. vad ska man göra....:( Men jag tänkte trots det ge idol en ny chans... vilka har ni andra som favoriter??
    Min favorit är utan tvekan Calle. Kanske klarar han inte alla genrer bra, kanske vinner han inte, men det spelar ingen roll. Han är en cool kille med en superbra röst som säkert kan gå långt i SIN genre.
    Annars gillar jag Mariette, hon har en väldigt bra och fin röst att lyssna på, dessutom är hon redan färdig artist.
    Så det är väl de två favoriterna, men nästan alla som är med är ju ganska bra, faktiskt. Med några undantag...

Idag ska vi åka till Värmland på släktkalas så jag kommer missa Idol ikväll! Buuhu. Men jag kommer hålla ögonen borta från nätet och löpsedlar i helgen så tittar jag på programmet när jag kommer hem på söndag :p Vill inte veta någonting, vill bli överraskad, hehe.
  • Tidvis

Calle är min favorit.. Han har verkligen något

• SweetStarAngel

Vi satte colan i vrångstrupen när Jon åkte ut Camilla fick vara kvar trots sin "schlagerflopp". Min absoluta favvo är Mariette. Men gillar även Tove.. Bra startfält i år. Ska bli kul med första fredagsfinalen. Vad är det för tema?

Lycklig fru, mamma och matte=)
  • Malva05
    Malva05 skrev 2009-10-09 12:03:46 följande:
    Calle och Erika är mina favoriter
    Gillar alla, men funderar faktis lite vad vissa gör med, tex Rabih, nicklas och eddie (fast den sistnämnda ser ju väldigt bra ut så han kan få va med därför)
  • Jessi1982
    SweetStarAngel skrev 2009-10-09 12:21:10 följande:
    Vi satte colan i vrångstrupen när Jon åkte ut Camilla fick vara kvar trots sin "schlagerflopp". Min absoluta favvo är Mariette. Men gillar även Tove.. Bra startfält i år. Ska bli kul med första fredagsfinalen. Vad är det för tema?
    Jag är glad att jag missade utröstningen där... hade nog fått ett mindre utbrott...
    Ja, jag fattar inte att hon fick vara kvar trots att hon gör SAMMA MISSTAG igen trots tillsägelse.Herregud.

Hoppas man hör nåt mer om Jon iaf....
  • Jessi1982

JA Calle är också en favorit. Han är min nya favorit, Och JÄVLAR om han åker, DÅ lovar jag att jag bojkottar idol resten av säsongen. punkt.

Marienette har en bra röst, hon är cool och sjunger bra.
    MEN hon påminner för mycket om Caroline Af ugglas, som jag för övrigt inte tål!
    oCH även om Amanda Jenssen, som jag heller inte gillar..

• bossemoren
    Jessi1982 skrev 2009-10-09 12:33:33 följande:
    JA Calle är också en favorit. Han är min nya favorit, Och JÄVLAR om han åker, DÅ lovar jag att jag bojkottar idol resten av säsongen. punkt.Marienette har en bra röst, hon är cool och sjunger bra.MEN hon påminner för mycket om Caroline Af ugglas, som jag för övrigt inte tål!oCH även om Amanda Jenssen, som jag heller inte gillar..
    Jag ser inga som helst likheter mellan af ugglas och Mariette! Mariette har ju en mycket vackrare röst och mycket mer normalt scenspråk ! Däremot har Tove typ samma ryckiga rörelsemönster som Johan Palm hade förra året !

Och förövrigt kan jag gilla att det finns någon i startfältet som man kan irritera sig riktigt rejält på....men Camilla får gärna åka ut i kväll iallafall !
    When life gives you lemons, make lemonade!
  • N o H

Har lite svårt att se Karolina sjunga Just dance, men hoppas hon överraskar!

Camilla gillar jag inte alls. Hon kör ju sitt eget race hela tiden, och dessutom förstör hon varenda låt. Så synd att inte Jon fick vara med ikväll istället!