• Svar på tråden Idol-2009
  • Mara
    Malva05 skrev 2009-10-06 07:15:17 följande:
    Tycker det är supertråkigt att inte Rasmus fick komma me för jag tror han skulle gått långt, hoppas nån hoppar av och att dom plockar in han
    Nej, i så fall plockar de in Moa
  • Malva05
    Mara skrev 2009-10-06 18:37:50 följande:
    Malva05 skrev 2009-10-06 07:15:17 följande: Nej, i så fall plockar de in Moa
    Nej Rasmus , tror man ska starta en rädda rasmus tråd gillar han så, kanske lite elakt men tycker gott att vissa skulle kunna bytas ut..
  • ming
    Malva05 skrev 2009-10-07 09:15:54 följande:
    www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/idol2009/ar... Är detta för att fiska röster?? för jag kan inte se hur detta skulle kunna skada honom nu...
    Fiska röster? Såna här saker kommer ju alltid fram när det är Idol. Förra året minns jag tex att Sepideh (det var väl så hon hette) hade misshandlat nån tjej.
  • Malva05

jo det känns som röstfiske, ja varför skulle man annars ställa upp på intervju , menar va är detta att ta upp , är ju lite tycka synd om känsla i hela artikeln.

• ming
    Malva05 skrev 2009-10-07 10:40:54 följande:
    jo det känns som röstfiske, ja varför skulle man annars ställa upp på intervju , menar va är detta att ta upp , är ju lite tycka synd om känsla i hela artikeln.
    Jag tror att han ställer upp så att de inte bara skriver "Idol-Erik misshandlade tjej, vi har försökt få tag på honom men han vill inte kommentera händelsen." Typ.
    För självklart skulle de ju ändå ha skrivit artikeln, oavsett om han ställde upp på intervju eller inte, men då skulle ju artikeln troligtvis vinklas helt dumt. Och jag tror inte att Erik är så dum att han låter nåt sånt hända om han kan avstyra det.
    Jag vet inte varför han skulle få fler röster nu? För att han var en "hjälte" eller what?
  • Malva05
    ming skrev 2009-10-07 10:55:19 följande:
    Malva05 skrev 2009-10-07 10:40:54 följande: Jag tror att han ställer upp så att de inte bara skriver "Idol-Erik misshandlade tjej, vi har försökt få tag på honom men han vill inte kommentera händelsen." Typ. För självklart skulle de ju ändå ha skrivit artikeln, oavsett om han ställde upp på intervju eller inte, men då skulle ju artikeln troligtvis vinklas helt dumt. Och jag tror inte att Erik är så dum att han låter nåt sånt hända om han kan avstyra det. Jag vet inte varför han skulle få fler röster nu? För att han var en "hjälte" eller what?
    medkänsla , men som sagt tror nog sanningen kommit fram oavsätt om han ställt upp ellerinte, och va då (citat ur artikeln)

Det är inte samma Erik som väntar i en soffa på ett hotell i Stockholm.
    ? Just nu känns det väldigt jobbigt, säger han och torkar tårarna ur ögonen.
    I blicken finns en oro att incidenten i Knivsta för fem år sedan ska förstöra hans livsdröm ? att bli artist. En dröm han är närmre än någonsin.

Men som sagt , är ju alltid på här tycker bara det är lite störande men mne sånt man får ta, längtar som sagt till på fredag, tycker så här i början när man blivit van att få en liten dos av idol varje dag så känns det jobbigt att måsta vänta (men man vänjer om sig snart) det är ju som sagt nu det drar igång på riktig... Längtar
  • ming
    Malva05 skrev 2009-10-07 11:14:22 följande:
    medkänsla , men som sagt tror nog sanningen kommit fram oavsätt om han ställt upp ellerinte, och va då (citat ur artikeln) Det är inte samma Erik som väntar i en soffa på ett hotell i Stockholm. ? Just nu känns det väldigt jobbigt, säger han och torkar tårarna ur ögonen. I blicken finns en oro att incidenten i Knivsta för fem år sedan ska förstöra hans livsdröm ? att bli artist. En dröm han är närmre än någonsin. Men som sagt , är ju alltid på här tycker bara det är lite störande men mne sånt man får ta, längtar som sagt till på fredag, tycker så här i början när man blivit van att få en liten dos av idol varje dag så känns det jobbigt att måsta vänta (men man vänjer om sig snart) det är ju som sagt nu det drar igång på riktig... Längtar
    Aha, det är din abstinens som talar alltså!
  • Akilla

Jag är så sur att Jon åkte ur och ist fick Camilla en plats bland de 11. Hon förtjänade inte det tycker jag..

Har också idol abstinens :)