• Svar på tråden Idol-2009
  • vinterlärka

Jossa 79 skrev 2009-10-08 13:08:40 följande:

Usch, jag gillar inte heller henne. Hon är oseriös och utrålar sån osäkerhet framför kameran.Någon som vet temat på fredag?
    Ja, verkligen!
    Fast jag tror nästanm att jag missuppfattat det. Läste det här och de var osäkra såg jag nu. Blev så rädd att jag inte ens läste ordentligt, haha.

blogg.stureplan.se/bloggkommentatorerna/

Tyvärr leder hon ju Eftersnack och det är första året jag har tv400 så det ärlite tråkigt. Får se om jag tittar.
  • Malva05

hoppas hon inte ska va me på 4an för då vet jag inte om jag vill se (och det vill jag ju, egentligen) sen kanske sambon byter bort, för han tål henne inte

• Thaleya
    vinterlärka skrev 2009-10-08 13:04:35 följande:
    Visste ni att Katrin ska vara programledare tillsammans med Peter under livesändningarna? Alltså inte bara i TV4oo. Snälla, säg att jag har fattat fel? Jag älskar Idol, men jag orkar inte se henne. Kan faktiskt säga att jag gillade henne i början, tyckte hon var rolig, men nu tycker jag bara hon är elak och bryr dig inte för fem öre om hon sårar folk. Kul att hon ska vara programledare, verkligen. Tack TV4. Ni kanske redan har skrivit om detta? I så fall ber jag om ursäkt att jag har missat det.
    Meeen Nej!
    Isåfall bojkottar jag idol, och jag föreslår att andra gör likadant, så att de ser att det blir något slags mönster och sparkar henne fort isåfall.

Jag tycker kristin är en ful, uppmärksamhetssökande människa, som säger elaka saker hon inte menar för att kunna komma längre upp och att bloggen ska gå bra. Hon har anammat Alex's skrivstil och hon är bara störig. Hon är rädd och osäker och en dag kommer hon att ångra att ens började hacka på folk.

Jag röstade på Kissie som kaxigast på blogawards istället. mest för att Kissie är smart och vänlig i verkligheten men vet att hon tjänar mer pengar på att vara kaxig och därför är det. Skillnaden är att Kissie kan ta skiten och Kristin bara mår psykiskt Dåligt.
  • Älskarlivet

Var på tv4 hemsida kan man se vilka låtar domska sjunga imorgon???

, hittar aldrig på deras hemsida......

• vinterlärka
    Malva05 skrev 2009-10-08 13:41:51 följande:
    hoppas hon inte ska va me på 4an för då vet jag inte om jag vill se (och det vill jag ju, egentligen) sen kanske sambon byter bort, för han tål henne inte
    Haha, säger detsamma, det är det som är så klurigt. Vill så gärna se, men jag vill inte se det om hon är med. Vet ju att jag kommer titta iaf.
  • dio

Va? Men huuuuur kan hon få leda eftersnack och dessutom idol efter förra årets totala kaos och pinsamma händelser (för henne)??? Hon är ju inte klok!

• Thaleya
    dio skrev 2009-10-08 14:37:35 följande:
    Va? Men huuuuur kan hon få leda eftersnack och dessutom idol efter förra årets totala kaos och pinsamma händelser (för henne)??? Hon är ju inte klok!
    ja men just ja, jag bojkottade ju idol förra året av två anledningar:
    Sjukt dålig Styling, ALLA artisterna var översminkade och killarna gick med centimeter tjocka eyeliners.

och anledning nummer två var Kristin.

Vad hände som var så pinsamt? Jag missade uppenbarligen nått bra :)
  • vinterlärka
    Thaleya skrev 2009-10-08 14:01:42 följande:
    Meeen Nej!Isåfall bojkottar jag idol, och jag föreslår att andra gör likadant, så att de ser att det blir något slags mönster och sparkar henne fort isåfall.Jag tycker kristin är en ful, uppmärksamhetssökande människa, som säger elaka saker hon inte menar för att kunna komma längre upp och att bloggen ska gå bra. Hon har anammat Alex's skrivstil och hon är bara störig. Hon är rädd och osäker och en dag kommer hon att ångra att ens började hacka på folk.Jag röstade på Kissie som kaxigast på blogawards istället. mest för att Kissie är smart och vänlig i verkligheten men vet att hon tjänar mer pengar på att vara kaxig och därför är det. Skillnaden är att Kissie kan ta skiten och Kristin bara mår psykiskt Dåligt.
    Ja, jag vill ju gärna bojkotta, men kan tyvärr inte det...
    Däremot bojkottar jag nog TV400, men det är knappt jag kan det. *beroende*

Ja, det är riktigt barnsligt att hacka på folk, men det är inget man vinner på i längden. Det kommer alltid slå tillbaka.
  • vinterlärka
    Thaleya skrev 2009-10-08 14:01:42 följande:
    Meeen Nej!Isåfall bojkottar jag idol, och jag föreslår att andra gör likadant, så att de ser att det blir något slags mönster och sparkar henne fort isåfall.Jag tycker kristin är en ful, uppmärksamhetssökande människa, som säger elaka saker hon inte menar för att kunna komma längre upp och att bloggen ska gå bra. Hon har anammat Alex's skrivstil och hon är bara störig. Hon är rädd och osäker och en dag kommer hon att ångra att ens började hacka på folk.Jag röstade på Kissie som kaxigast på blogawards istället. mest för att Kissie är smart och vänlig i verkligheten men vet att hon tjänar mer pengar på att vara kaxig och därför är det. Skillnaden är att Kissie kan ta skiten och Kristin bara mår psykiskt Dåligt.
    Ja, jag vill ju gärna bojkotta, men kan tyvärr inte det...
    Däremot bojkottar jag nog TV400, men det är knappt jag kan det. *beroende*

Ja, det är riktigt barnsligt att hacka på folk, men det är inget man vinner på i längden. Det kommer alltid slå tillbaka.