• Svar på tråden Idol-2009
  • Eisa
    janniahlholm skrev 2009-10-09 23:03:07 följande:
    Hoppas på att Erik väljer Earth Song eller Bad ^^ men då måste kan kunna lite mooooves också :P
    Earth song kan jag inte tänka mig Erik göra...
  • Thaleya
    Tiro skrev 2009-10-09 22:57:53 följande:
    och jag lackar ur när någon klagar på att Sverige har dålig musiksmak. Vem är det som bestämmer normen på vad god musiksmak är? Hade jag fått beatämma hade Camilla stått på prispallen, det hade strömmat ut tysk techno ur alla stadens högtalare och E-type hade varit president!
    Men förlåt då, bra framträdanden och bra musikaliskt. Sverige bedömer bra framträdanden som dåliga och dåliga som bra, det märkte vi väl i kvalet.

Jag vet inte ens om det är värt att kommentera det nedre du skrev.
  • L jung
    Tiro skrev 2009-10-09 23:00:10 följande:
    Vi pratade om honom på jobbet i dag. Mister H och jag kom framtill att det bara finns en queen of pop och det är madonna och det finns bara en king of pop och det är MJ.!!!Lite spooki är han... men f-n vad jag hade velat sett honom live.
    Jag har sett honom live.

(Dottern var i Los Angeles och i massorna utanför Staples Centre på begravningen. Otroligt sorgligt berättar hon.)
    ♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥ This is me ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
  • Hallonröd
    Trailer T skrev 2009-10-09 23:02:24 följande:
    Rabih, you are not alone.. kanske skulle passa honom
    Ja satt just och tänkte på det...den skulle passa honom faktiskt. Och kanske Erik tar Beat it eller en annan lite rockigare låt....Dirty Diana kanske...{#lang_emotions_wink}
    // Bad sound kills good music...
  • Thaleya
    janniahlholm skrev 2009-10-09 23:02:23 följande:
    Damn va rätt jag hade :) Satte rätt personer som "hängde löst" också rätt som åkte ut. Tyvärr tyckte jag inte att det var rätt person, men jag gissade rätt iallafall. Känns lite tråkigt att man röstar ut någon som sjunger sjukt bra, när hon ställs mot en sångare som inte är i NÄRHETEN av hennes kaliber sångmässigt.. men men, det ska väl vara en helhet och Karolina kanske bara är bra när hon får riva i och vara lite soul eller jazzig.
    Jag håller med dig, gissade rätt men tyckte det var fel.
  • Trailer T
    Eisa skrev 2009-10-09 23:04:21 följande:
    Nä inte den till Erik..Jag vet inte om det finns någon jackson som passar hans röst..Försöker tänka så det knakar
  • Misspiggy84
    Silverkatten06 skrev 2009-10-09 22:53:22 följande:
    Nej, vilket tråkigt tema nästa vecka...
    tråkigt??
    kan ja ej hålla med om
  • Trailer T
    Hallonröd skrev 2009-10-09 23:05:02 följande:
    Ja satt just och tänkte på det...den skulle passa honom faktiskt. Och kanske Erik tar Beat it eller en annan lite rockigare låt....Dirty Diana kanske...
    Erik körede ju Beat it förra veckan och det lät illa
  • L jung
    Hallonröd skrev 2009-10-09 23:05:02 följande:
    Ja satt just och tänkte på det...den skulle passa honom faktiskt. Och kanske Erik tar Beat it eller en annan lite rockigare låt....Dirty Diana kanske...
    Dirty Diana skulle passa Eriks röst
    ♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥ This is me ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
  • vackrastarflow
    Eisa skrev 2009-10-09 23:04:21 följande:
    Jag tror Mariette skulle klara av den, hade varit kul att höra henne sjunga den iaf!

Tove bör köra på Dirty Diana.