• Svar på tråden Idol-2009
  • L jung
    Eisa skrev 2009-10-09 23:29:17 följande:
    Nej jag har nog inte tittat på den!Herregud det finns så sjuuuukt mycket om MJ på youtube. Så många kvällar jag suttit och kollat på honom och ändå hittar jag bara nya saker hela tiden.
    Eisa... här är den!! 
    ">

Denna skrev han för att få folk att förstå honom... VEM han är...
    ♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥ This is me ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
  • Tiro
    Thaleya skrev 2009-10-09 23:27:21 följande:
    Förstår faktiskt inte alls ditt inlägg nu :D, ber om ursäkt för att jag är korkad.Jag kommenterade ditt inlägg för att jag ville svara, men jag tycker att det var så långt ifrån mina åsikter att e-type ska bli president att jag bet mig i tungan och var tyst för jag ville inte bråka.
    sorry... du är absolut inte korkad. Bara jag som spinner vidare som sören (hög på min innebandyvinst där jag gjorde mål och att karolina åkte ut.)

Hihi.. E-type är kanske inte min favorit men dock min mans...*ler*
  • Hallonröd
    Thaleya skrev 2009-10-09 23:28:35 följande:
    Och jag tycker att hennes dreads är jättefina :DVill hon ta bort dem så går det utan att hon rakar av sig håret för hon har utfyllningsdreads ändå. Så vi kanske får se henne utan senare i idol.
    Nää...tycker dreads är så  90-tal...får en känsla av att hon förlitar sig för mycket på dreadsen liksom.....typ "jag har så häftigt hår,  spelar ingen roll hur jag
    sjunger..." {#lang_emotions_dreamer}
    // Bad sound kills good music...
  • vackrastarflow
    Hallonröd skrev 2009-10-09 23:29:54 följande:
    Hur fanken får man till en spelista..har aldrig lyckats och blir bara förbannad då jag kör Spoitify...
    du trycker på New Playlist och ger den ett namn. sen är det bara att söka låtar och dra över de från listan till höger till spellistan. inte svårare än så
  • vackrastarflow
    Hallonröd skrev 2009-10-09 23:32:52 följande:
    Nää...tycker dreads är så  90-tal...får en känsla av att hon förlitar sig för mycket på dreadsen liksom.....typ "jag har så häftigt hår,  spelar ingen roll hur jag sjunger..."
    fast hon sjunger ju bra som fan
  • Tiro
    Hallonröd skrev 2009-10-09 23:29:54 följande:
    Hur fanken får man till en spelista..har aldrig lyckats och blir bara förbannad då jag kör Spoitify...
    jag tyckte på new playlist. sedan sökte ajg på artister och sedan drog jag deras låt till "mappen". klart! nu har jag en "kärlek" me dildivo, en med MJ och en med techno!!
  • vackrastarflow

nu ska jag lägga mig!

natti, kids!

• Hallonröd
    vackrastarflow skrev 2009-10-09 23:33:32 följande:
    fast hon sjunger ju bra som fan
    Jo, det gör hon ju iofs...men ändå...
  • Thaleya
    Hallonröd skrev 2009-10-09 23:32:52 följande:
    Nää...tycker dreads är så  90-tal...får en känsla av att hon förlitar sig för mycket på dreadsen liksom.....typ "jag har så häftigt hår,  spelar ingen roll hur jag sjunger..."
    joo många gör ju det, tror dock inte att hon gör det för hon sjunger helt ok.
  • Hallonröd
    vackrastarflow skrev 2009-10-09 23:32:56 följande:
    du trycker på New Playlist och ger den ett namn. sen är det bara att söka låtar och dra över de från listan till höger till spellistan. inte svårare än så
    Tycker jag drar och drar men det blir inget iallafall...får faan samma låt 3-4 ggr....men kanske har gjort fel från början...måste testa det du skrev...