-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
vackrastarflow skrev 2009-10-16 23:22:48 följande:L jung skrev 2009-10-16 23:18:51 följande:Ena minuten så sitter vi och käkar räkor - jättegott!! ... sen när vi var klar med det så lutade jag mig tillbaka i soffan under reklamen... och sen så vaknade jag NUUUU??? Jag ser nu att Camilla åkte ur? BRA!! Nicklas nästa!♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥Aaaaaaaahhh!!!!! Nu var jag så dum att jag klickade på länken. VARFÖR?! Och hur ska jag kunna sova i natt
♥ ; This is me ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥ Räkor is da shit! Synd att du missade utslagningen. Men detta får du som minne:
-
Cam TylerKibell skrev 2009-10-16 23:27:13 följande:nyfiken, vad kallar hon sig?
-
Bra att hon åkte hem tyckte jag.Och jag blev lite snopen att de var Niklas som fick sjunga om.Trodde att de var Tove.Tyckte inte hon var bra i kväll.
-
oj oj oj... vad är nu detta? haha... rena discobruden a la 80talet.vackrastarflow skrev 2009-10-16 23:22:48 följande:L jung skrev 2009-10-16 23:18:51 följande: Räkor is da shit! Synd att du missade utslagningen. Men detta får du som minne:
" target="_blank">
Fånigt artistnamn... -
sovdags... ses nästa vecka!
Är inte i körslaget tråden i morgon... sitter då längst fram i publiken och hejar.
ha det bra
kram
-
L jung skrev 2009-10-16 23:36:43 följande:
sovdags... ses nästa vecka! Är inte i körslaget tråden i morgon... sitter då längst fram i publiken och hejar. ha det bra kram♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥ska kolla efter dig!
; This is me ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
ha det så trevligt där! kramkram!
-
Svenska folket gjorde IDOL en tjänst som röstade ut camilla!!! Bra där
!!! -
Nu ska bara Rabih , Nicklas och Eddie åka så att den riktiga tävlingen kan börja, sen som finalister bör Erika och Reza stå eventuelt Erik, för dom är personer som har (Det) ja som en artist ska ha, dom kan sjunga och röra på sig och dom klarar flera sorters schangrar vilket jag tycker är viktigt..
Dom andra är oxå bra men dom är så enkelspåriga (känns )som att dom bara klarar sin sorts musik, och ja då tycker jag dom ska få göra de, och det är inte det idol går ut på..
Ja nu är ju detta bara början så kanske får jag äta upp detta sen för ännu kan ju saker hända -
Är det någon fler än jag som tycker att Calle borde åkt ur igår?? Han var ju helt klart sämst - det var en pina att höra. Hur kunde han klara sig kvar igår??
-
MEn Eddie var ju en av de bästa igår!!ääni skrev 2009-10-16 23:20:56 följande:Tillägger att de borde ha åkt ut före Camilla!
Men jag håller med om att Camilla borde fått vara kvar, och CALLE borde fått åka hem.