-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Hon ser så jävla självgod ut hela tiden, och så känns hennes rörelser fejk, ungefär som att hon kom på att "men hallå, Calle och Tove gör såna coola mupprörelser som typ The Hives eller nåt och jag vill inte förlora min coolhet, så jag måste göra sånt också".MassiiMotoo skrev 2009-10-18 20:23:57 följande:Ja det är något med henne jag inte gillar heller. Hon sjunger inte så jävla bra egentligen. Jag tror att det blir erik som vinner allt faktiskt, men hade sett att calle eller eddie vann hela skiten ;)
Och som du sa, så sjunger hon faktiskt inte så himla bra.... -
Jag stör mig skitmycket på att fler och fler börjar med dom där tixen i händerna, Varför gör dom så??? Tove och hon Mariette höll på så först men nu blir dom fler! Usch... Reza är bäst, enligt mig btw =)
-
Jag tycker Mariette är lite trist, visst hon sjunger bra men hin gör liksom alla låtar på samma sätt och det blir bara tråkigt i längden..........
Min lista:
1Erik
2Reza
3Tove
4Calle
5Eddie
6Erika
7Mariette
8Nicklas
9Rabih -
Oh, Idoltråd! Sparas bland favoriterna.
-
1. Erik
2. Calle
3. Tove
4. Nicklas
5. Reza
6. Mariette
7. Erika
8. Rabih
9. Eddie
Min lista!
-
1. Tove
2. Mariette
3. Reza
4. Erik
5. Calle
Tycker tjejerna håller högre klass i år...
-
*Hahahaha*...exakt så känner jag med...att det är fejk...liksom håret..."åh jag är så cool med mina dreads"...det är inte coolt med dreads idag...ming skrev 2009-10-18 22:30:03 följande:Hon ser så jävla självgod ut hela tiden, och så känns hennes rörelser fejk, ungefär som att hon kom på att "men hallå, Calle och Tove gör såna coola mupprörelser som typ The Hives eller nåt och jag vill inte förlora min coolhet, så jag måste göra sånt också".Och som du sa, så sjunger hon faktiskt inte så himla bra....
Likadant med Amanda när hon var med för några år sedan...hon hade rätt cool röst och så men jag retade ihjäl mig på hennes barfotamanér och en del moves hon hade för sig...kändes bara fejk där med...
-
Tonsäkerhet..?...du måste skoja...eller så är du tondöv...tuuticki skrev 2009-10-18 20:17:45 följande:Mariette är ju helt klockren! Hon är riktigt duktig på att sjunga och har ett eget sound som många saknar! Älskar hennes röst och hennes tonsäkerhet!
-
Hoppar gärna med här
Jag tycker att Erik, Mariette, Erika, Tove o Reza är flera snäpp bättre än de andra. Rabih får vara med på min lista för att han är så otroligt söt...
Hoppas innerligt att Nicklas åker på fredag! Sen kan Calle göra honom sällskap. -
Jag tycker Reza har den absolut bästa rösten. Efter henne kommer Erik och Mariette som också är kanonbra!!Erika funkar också, men hon är lite för blid på något sätt. Rabih låter ju som en fyraåring när han sjunger!!