• Svar på tråden Idol-2009
  • Akilla

Nicklas är sjukt lik mitt ex.. sitter och småler när jag ser Nicklas för han är verkligen en kopia av hur exet såg ut när vi träffades 2001. Fast han var rakad då.

aja lite off topic kanske men noterade att Nicklas var diskussionsobjekt ;)

• Thaleya
    vackrastarflow skrev 2009-10-17 20:19:58 följande:
    Jag var kär i Taylor Hanson när jag var yngre han ser förvisso fortfarande väldigt bra ut hihi!
    Jag meed! Tycker Nicklas är snygg nu jag :D
  • Poulain

Fast han är faktiskt inte så lik Taylor Hanson. Det är faktiskt Zac Hanson han är mest lik. Tycker jag. En annan som Nicklas är jättelik är skådespelaren Paulo Costanzo, googla honom

Jag tyckte Nicklas skulle åkt ut före Camilla. Camilla har ändå en ganska bra röst, även fast hon kan vara rätt störande och lite väl käck. Men ärligt talat tycker jag Nicklas inte alls hör hemma i Idol överhuvudtaget nu när man hört honom några gånger. Enda anledningen till att han inte åker ut är för att han är flickidol...

Calle gjorde sitt sämsta framträdande i fredags men jag tycker inte han ska åka ut för han har ändå sådan utstrålning och röst, hoppas att temat blir bättre nästa vecka.

• ming

Nu tittar jag på reprisen, för jag missade programmet i fredags.

• ming

Calle var väl inte sitt bästa idag väl?

• Tant Groda
    ming skrev 2009-10-18 11:54:03 följande:
    Calle var väl inte sitt bästa idag väl?
    Nä tror jag inte att han gjorde, det kändes inte så. Men tror att detta team var för calleovänligt!
  • ming

Tant Groda skrev 2009-10-18 11:57:03 följande:

Nä tror jag inte att han gjorde, det kändes inte så. Men tror att detta team var för calleovänligt!
    Ja, det var det nog. Vad är det för tema nästa vecka?

Camilla är ju inte bra nånstans. Tur att hon åkte ut (jag var ju ändå tvungen att kolla vem som åkte).

Och Reza är skitbra!
  • ming

Fast Rezas dansmoves kanske kunde vara bättre, iofs.

• ming

Men usch, jag hatar Mariette. Kan inte hon åka ut!