-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Eddie var ju inte bra. HALLÅ han kanske vill vara bra, men han är inte bra.
Camilla är ju ett skämt. Hon är gullig och har karisma när hon inte sjunger. Fast när hon kör sina uptempo låtar så kanske hon är en bra entertainer för de som gillar den stilen.
Calle är grym på det han gör, han kanske inte passar i Michael Jackson genren men det gör honom verkligen inte till en sämre artist. -
Nej. Calle har nåt innanför skalet, dessutom sjunger han jättebra.Analoga skrev 2009-10-17 10:47:36 följande:Är det någon fler än jag som tycker att Calle borde åkt ur igår?? Han var ju helt klart sämst - det var en pina att höra. Hur kunde han klara sig kvar igår?? -
Calle kanske inte har den utstrålning som krävs för att bli idol,eller den kroppen att röra sig med.Analoga skrev 2009-10-17 10:48:30 följande:MEn Eddie var ju en av de bästa igår!! Men jag håller med om att Camilla borde fått vara kvar, och CALLE borde fått åka hem.
Men hans röst är oslagbar i sammanhang där den märks.
En av de bästa rösterna i denna omgången.
Men så är det ju i idol,man ska klara ALLA olika genrer,det passar inte alla. -
Eddie var iallafall suverän IGÅR. Det var rätt låt för honom och han sjöng som en gud.Akilla skrev 2009-10-17 11:12:50 följande:Eddie var ju inte bra. HALLÅ han kanske vill vara bra, men han är inte bra.Camilla är ju ett skämt. Hon är gullig och har karisma när hon inte sjunger. Fast när hon kör sina uptempo låtar så kanske hon är en bra entertainer för de som gillar den stilen.Calle är grym på det han gör, han kanske inte passar i Michael Jackson genren men det gör honom verkligen inte till en sämre artist.
Camilla sjöng också bra igår. Så det så
Måste få fråga på vilket sätt du tycker Calle är grym? Jag tycker han sjöng dåligt, lät andfådd och krystad och verkligen...ja..förfärlig...
Men alla tycker vi ju olika
-
Sjunger han jättebra? Jag tycker som sagt han låter förfärlig. Undrar vilken gener han passar i ??Saskia skrev 2009-10-17 11:20:15 följande:Nej. Calle har nåt innanför skalet, dessutom sjunger han jättebra. -
R&B tex.Där är han oslagbar!Analoga skrev 2009-10-17 11:39:22 följande:Sjunger han jättebra? Jag tycker som sagt han låter förfärlig. Undrar vilken gener han passar i ?? -
Ja, han utstrålar massa känsla i sin röst, dessutom sjunger han rent till skillnad från flera andra.Analoga skrev 2009-10-17 11:39:22 följande:Sjunger han jättebra? Jag tycker som sagt han låter förfärlig. Undrar vilken gener han passar i ?? -
Håller med om att Calle har en bra röst men hade hoppats att han skulle bli bättre på att "nå ut". Tycker fortfarande han känns lite inåtvänd eller vad man ska säga. Men det kommer kanske med tiden. Det är ju det som är så kul med idol
-
cam talyer sök på youtube
-
cam tayler skulle de stå