• Svar på tråden Idol-2009
  • tuuticki

1. Mariette, 2 Erik, 3 Reza 4.Tove

Resten kan faktiskt åka tillsammans nästa vecka!

Oj, det lät lite kaxig men gillar ingen av de andra,

• ääni
    tuuticki skrev 2009-10-18 16:33:59 följande:
    1. Mariette, 2 Erik, 3 Reza 4.Tove Resten kan faktiskt åka tillsammans nästa vecka! Oj, det lät lite kaxig men gillar ingen av de andra,
    Håller med dig men har annan ordning på de som kan få vara kvar! 1. Erik, 2. Tove, 3. Mariette, 4. Reza... Tove har väl inte lika stadig röst som Mariette och Reza men allt hänger ju inte på det. Gillar de fyra!
  • Malva05

Inte riktigt rätt fick du det.. (är lite osäker på plats 1 och 2 dom kan kanske få byta plats med varandra) men det får tiden utvisa..

1,Reza
    2,Erika
    3, Erik
    4, Tove, Calle och Mariette

tuuticki skrev 2009-10-18 16:33:59 följande:
    1. Mariette, 2 Erik, 3 Reza 4.Tove Resten kan faktiskt åka tillsammans nästa vecka! Oj, det lät lite kaxig men gillar ingen av de andra,
  • ääni

Nicklas kanske har ett sånt utseende att han är lik folk. Undrar om det är bra eller dåligt...

• Hallonröd
    ming skrev 2009-10-18 12:22:49 följande:
    Men usch, jag hatar Mariette. Kan inte hon åka ut!
    Åh en till....trodde jag var ensam...fast jag hatar henne inte...
    // Bad sound kills good music...
  • ming
    Hallonröd skrev 2009-10-18 19:15:41 följande:
    Åh en till....trodde jag var ensam...fast jag hatar henne inte...
    Hon är såååå kass!! Jag kan inte skriva vad jag tycker om henne, för då kommer jag väl att åka dit för regelbrott. Men usch på henne alltså!
  • Thaleya
    Poulain skrev 2009-10-18 16:32:19 följande:
    De har ju inte samma frisyr men annars tycker jag de är lika. Jag maraton-tittade på tv-serien Royal Pains och slogs av hur lika de var. Hehe, men smaken är väl som baken...
    haha nee jag tycker inte heller de är lika på en fläck, men båda är snygga.
  • tuuticki

Mariette är ju helt klockren! Hon är riktigt duktig på att sjunga och har ett eget sound som många saknar! Älskar hennes röst och hennes tonsäkerhet!

• vackrastarflow
    tuuticki skrev 2009-10-18 20:17:45 följande:
    Mariette är ju helt klockren! Hon är riktigt duktig på att sjunga och har ett eget sound som många saknar! Älskar hennes röst och hennes tonsäkerhet!
    och så ser hon jäkligt cool ut också! skönt med folk som inte är stöpt i samma form som alla andra
    Men ja, det är den underbara rösten som gör det!
  • MassiiMotoo
    ming skrev 2009-10-18 19:26:28 följande:
    Hon är såååå kass!! Jag kan inte skriva vad jag tycker om henne, för då kommer jag väl att åka dit för regelbrott. Men usch på henne alltså!
    Ja det är något med henne jag inte gillar heller. Hon sjunger inte så jävla bra egentligen.

Jag tror att det blir erik som vinner allt faktiskt, men hade sett att calle eller eddie vann hela skiten ;)