• Svar på tråden Idol-2009
  • ääni
    Analoga skrev 2009-10-17 10:48:30 följande:
    MEn Eddie var ju en av de bästa igår!! Men jag håller med om att Camilla borde fått vara kvar, och CALLE borde fått åka hem.
    Jo, han kan sjunga Jackson, det håller jag med om! Men han hör inte till mina favoriter
  • Akilla

som min sambo så vackert uttryckte det:
    Eddie är som att försöka pressa in en skruv i ett alldeles för litet hål. Man tror att det ska gå men inser ganska snart att väggen bara pajar om man fortsätter pressa.

Jag tycker man känner att han vill, och därmed har han en känsla, men han saknar musikalitet och djup, därför vinner han ingen känsla hos mig.

Calle däremot (om man nu ska ställa dem emot varandra) har en grymt skön egen stil, för mig gör det inte så värst mkt att han inte är tv-vänlig för hans röst och hans känsla är verkligen grym!! Som sagt, han kanske inte passade som MJ cover maker men vafan gör det liksom, när han har allt annat. Skulle vilja höra honom göra nåt med John Fogerty eller Van Morrisson. Det skulle passa honom!

• ääni
    Akilla skrev 2009-10-17 13:22:24 följande:
    Skulle vilja höra honom göra nåt med John Fogerty eller Van Morrisson. Det skulle passa honom!
    Det tror jag med!

Nicklas borde klippa håret. Han är för lik Taylor Hanson.
  • isisisis
    ääni skrev 2009-10-17 15:27:59 följande:
    Det tror jag med! Nicklas borde klippa håret. Han är för lik Taylor Hanson.
    Ja,den jämförelsen har jag också gjort!
  • Hallonröd
    Det tror jag med!Nicklas borde klippa håret. Han är för lik Taylor Hanson.
    Jaaa men guud...har tyckt att han påminnner om nån men kunde inte komma på vem...
    // Bad sound kills good music...
  • ääni
    Hallonröd skrev 2009-10-17 15:38:04 följande:
    Jaaa men guud...har tyckt att han påminnner om nån men kunde inte komma på vem...
  • Pyff

Oooooh I´m so happy!! Jag tippade helt rätt igår, att Camilla och Nicklas skulle hänga löst och att Camilla skulle åka ut. Jag kan inte med henne helt enkelt, hennes engelska uttal är helt underligt och hon är alldeles för käck för min smakm och Guuuud så trista låtar hon framfört varje gång!!
    Erik var ju lätt bäst igår tätt följd av Reza. Jag är så kluven vad gäller Reza, hon är så jobbig som person, men attans vad hon kan sjunga, hon är verkligen superproffsig - känns som en färdig artist liksom.
    Blev dock glatt överraskad av Eddie igår som gjorde väldigt bra ifrån sig jämfört med förra gången.........

• vackrastarflow
    Det tror jag med! Nicklas borde klippa håret. Han är för lik Taylor Hanson.
    Jag var kär i Taylor Hanson när jag var yngre han ser förvisso fortfarande väldigt bra ut hihi!
  • ääni
    vackrastarflow skrev 2009-10-17 20:19:58 följande:
    Jag var kär i Taylor Hanson när jag var yngre han ser förvisso fortfarande väldigt bra ut hihi!
    Så vad tycker du om Nicklas...?
  • vackrastarflow
    ääni skrev 2009-10-17 21:02:29 följande:
    Så vad tycker du om Nicklas...?
    han är söt, men jag tyckte om Taylor för typ 10 år sen och jag är nu lite äldre och tänder inte riktigt på samma saker