-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Min dott håller visst på Eddie iallafall hon dansa loss ordentligt här, sjöng och klappade händerna haha
-
Förutsägbar eller säker på sin stil?? Varför ska hon ändra en massa på sig? Hon verkar bekväm och duktig på sin stil. Om folk inte gillar henne är det väl bara att inte rösta på henneThaleya skrev 2009-10-23 22:48:34 följande:jag tycker synd om dem båda Niklas gjorde jävligt bra ifrån sig för en gångs skull!!! Eddie har dock också varit grym ikväll. Trisst med båda, å anra sian måste ju någon åka. Jag hade kunnat tänkt mig skicka hem Mariette faktiskt hon är för förutsägbar faktiskt.
Jag tycker nog att det är bättre att vara förutsägbar än vacklande.
Om jag går på en konsert vill jag kunna förvänta mig bra saker inte hoppas på att artisten har en bra dag
-
jisses vad flickorna är pinsamma där framme vid scenen...
-
Jag tycker att hon har karaktär och är lite full i fan. Tycker att hon har den bästa rösten av tjejerna som är kvar.Tiro skrev 2009-10-23 22:48:04 följande:Molson Canadian skrev 2009-10-23 22:45:24 följande: För att hon inte levererade i dag. Rösten var inte bra. Börjar tröttna på nigandet och vevandet med armen. Det var charmigt de första låtarna. Nu så börjar jag tröttna. -
vackrastarflow skrev 2009-10-23 22:48:06 följande:diskifalifikerad??
-
Kan du stava till svåra ord som diskvalificerad...!? Han stavar ju det med CK...Natosh skrev 2009-10-23 22:47:14 följande:Tycker man borde bli automatiskt diskifalifikerad om man stavar Niklas med CK -
mycketHanniz84 skrev 2009-10-23 22:51:29 följande:jisses vad flickorna är pinsamma där framme vid scenen... -
jaaaaaaaaaaa!!!!
-
åh så skönt!
-
Blev tjejerna glada för att Eddie stannade? Det var lite svårt att uppfatta om de var glada eller ledsna.