• Svar på tråden Idol-2009
  • Hanniz84
    vackrastarflow skrev 2009-10-23 22:54:02 följande:
    Jag tyckte det kändes väldigt påklistrat! Ingen aning om de var glada eller ledsna
    dom ville nog göra en "johan palm tjejen".. haha.. o få va med i tidningen lr nåt imorrn..
  • Hallonröd
    ming skrev 2009-10-23 22:53:02 följande:
    Blev tjejerna glada för att Eddie stannade? Det var lite svårt att uppfatta om de var glada eller ledsna.
    Ja jag fattade inte heller först, trodde att Eddie åkte. Har missat att de gör så där nu...visar den som ska åka på skärmen...trodde först att den som visades fick vara kvar...
    // Bad sound kills good music...
  • atena100

JA, det var det bästa med de två iaf! MEn fattar inte att Rabih kan var kvar...

Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • Natosh
    atena100 skrev 2009-10-23 22:51:58 följande:
    Kan du stava till svåra ord som diskvalificerad...!? Han stavar ju det med CK...
    Ja men jag VILL inte

och där fick han för att han stavar med ck, jag visste väl att det skulle straffa sig haha
  • vackrastarflow
    Thaleya skrev 2009-10-23 22:53:39 följande:
    Jo men jag menar hon känns bra inte fantastisk, hon känns säker och det är ju bra, men att känna att hon kör medel med flit för att hon inte vågar chansa är ju inte nått bra. Man vet liksom inte om hon har potential i sig att bli bättre det känns som att hon är på topp redan, och toppen är medel.
    Men jag förstår inte hur du menar med att hon inte vågar chansa? Förra veckan sjöng hon liksom I want you back, denna gången I'm just a girl. Om du lyssnar på Mariettes album förstår du att detta är väldigt annorlunda jämfört med vad hon brukar sjunga. Hon har inte (som andra - tex Erika och Rabih) valt samma typ av låtar varje gång.
  • Thaleya

men va? Katrin gravid? Hur ska det gå, Bingo verkar ju vara en helt ok pappa även om han inte verkar vara helt ok i övrigt :p

Men katrin mamma....pleeease..?

• atena100

Mm, Mariette är för förutsägbar!! Och typ färdig...kan va på en rockpub...trist o ha kvar henne i tävlingen..ingen Idol som så..

Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • ming

Apropå hysteriska tjejer, favorit i repris:

• MumTwins

Rätt person åkte ut ikväll, gillade inte pajasen Nicklas.

Jag gillade bäst Calle, Eddie, Tove och Erik ikväll =)