• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • Glittrax
    Madge skrev 2009-10-25 14:44:33 följande:
    Vi har haft fleccefodrade regnkläder från outwear, de har varit toppen. De första fleccefodrade regnbyxorna i 80 var dock blöta igenom en gång på knäna efter en del flitigt krypande på dagis eftersom dottern inte gick då.
    jackan känns lite tjock, vid vilka grader hade din dotter sina kläder? vill inte överklä min 2åring på dagis direkt
  • bluedabade

Frågar igen, snälla kan någon länka till rabattkodstråden!?

• Madge
    Glittrax skrev 2009-10-26 20:32:34 följande:
    jackan känns lite tjock, vid vilka grader hade din dotter sina kläder? vill inte överklä min 2åring på dagis direkt
    Byxorna hade hon tidigt (men då kröp hon på marken och där blir det ju kallt snabbt). Jackan användes inte alls mycket, men när det var några plusgrader kanske.
    Nu har hon en fleccefodrad regnjacka från NameIt och den var lagom tjock idag (runt 9, 10 grader) med en långärmad tröja under. Men jag kommer inte riktigt ihåg om den är tjockare eller tunnare än Lindex....
  • pelagonia

Vilke vinterjackor har ni köpt ? Jag jagar antingen Lindex med avtagbar fleece eller POP

Viktor 070103 & Theodor 090331
  • Peak

får man inte 25% när man tagit t3b2 i webbshoppen?
    Får man inte det i butik heller längre? Vet att det brukar vara tjafs om det vid varje rabatt de har - men nu var det ett tag sedan jag handlade på Lindex så vad gäller? Olika i varje butik som vanligt eller?

• Peak
    pelagonia skrev 2009-10-26 21:38:09 följande:
    Vilke vinterjackor har ni köpt ? Jag jagar antingen Lindex med avtagbar fleece eller POP
    jag letade också som en galning men tyckte pop:s för 1000 kr och KallAhls och Lindex för 699 var för dyra! Hittade på Lager 157, byxa och jacka för 300 kr
  • sarismaris
    Peak skrev 2009-10-26 21:50:54 följande:
    får man inte 25% när man tagit t3b2 i webbshoppen? Får man inte det i butik heller längre? Vet att det brukar vara tjafs om det vid varje rabatt de har - men nu var det ett tag sedan jag handlade på Lindex så vad gäller? Olika i varje butik som vanligt eller?
    På nätet funkar det inte pga deras system eller nåt.. Men i butik funkar det! Har aldrig varit några problem för mej iaf..
    Towa 051125 & Ella 080413
  • Coca cola light
    Peak skrev 2009-10-26 21:50:54 följande:
    får man inte 25% när man tagit t3b2 i webbshoppen?Får man inte det i butik heller längre? Vet att det brukar vara tjafs om det vid varje rabatt de har - men nu var det ett tag sedan jag handlade på Lindex så vad gäller? Olika i varje butik som vanligt eller?
    Det fungerar på nätet om du köper ytterligare ett plagg.
  • Karl Fazer

Hur är det i era Kappahlbutiker? Här har det inte hänt någonting de senaste månaderna. Skittråkigt. Speciellt när man får en massa kuponger hela tiden

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9