• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • Pink Muffin
    Hallontårta skrev 2009-10-27 13:25:02 följande:
    Jag tänker på de liknande mössorna, som fanns för många år sedan (jag har inte hittat någon sådan nu!) dessa kunde man ha skärmen nere på för att skydda ögonen/pannan mot snöyra, t,ex. Nu sitter den ganska högt uppe i pannan på honom, känns det som. De mössorna kunde man vika skärmen upp eller ner på. Ner i ögonen tror jag inte den hamnar... Men eftersom jag är usel på att sy vågar jag inte ta bort trådarna utan att kolla först! :>
    Menar du en sån här?

www.tradera.com/Gron-vintermossa-hjalmmossa-stl-50-pop-Polarn-Ny-med-lapp--auktion_100929102
    Inte min!

Isf är ju skärmen mycket kortare och styvare!
  • Hallontårta

Nej, jag tänker på en sån (inte pop tror jag) som är blå med typ bävernylon och har vitt fluff fram på skärmen. Jag hade sådan när jag var liten, min systerson också som idag är 18. Kanske de inte görs nu för tiden?! hahaha

Pinkie skrev 2009-10-27 13:41:46 följande:
    Menar du en sån här? www.tradera.com/Gron-vintermossa-hjalmmossa-s... Inte min! Isf är ju skärmen mycket kortare och styvare!
  • Coca cola light

Är det någon mer än jag som reagerar på hur smal modellen ser ut som visa den silvriga och rosa klänningen? När man tittar på henne i den silvriga klänningen ser ut helt anorektisk ut. Usch och fy!

• iAnnaMaria

Coca cola light skrev 2009-10-27 17:24:19 följande:

Är det någon mer än jag som reagerar på hur smal modellen ser ut som visa den silvriga och rosa klänningen? När man tittar på henne i den silvriga klänningen ser ut helt anorektisk ut. Usch och fy!
    JA hon är smal!!! Jag ser inte likdan ut i den klänningen kan jag lova :P. men den är fin ändå :D
  • Bobbenn
    "Vanliga" kvinnor är tydligen äckliga...

Inte undra på att tom vi vuxna kvinnor hela tiden konstant undrar om vi duger....
    Jag är för ärlig för att vara omtyckt
  • Lilaa
    Lantani skrev 2009-10-27 12:36:12 följande:
    Jag såg dem igår och jag tycker de är för flickiga.
    tack för svaret, då får det bli dom andra byxorna med barbastark på.
  • Pillis1975

Det kallas RETUCHERING!
  • maadicken
    Hallontårta skrev 2009-10-27 12:20:12 följande:
    Jag testar att fråga er innan jag mailar polarn & pyrets kundtjänst: Vet ni, eller hur skulle ni ha gjort, med "skärmen" eller vad man ska kalla den, i fram på mössan. Den sitter uppfäst med två trådar på vardera sida, tror ni man kan ta bort dem för att kunna fälla ner "skärmen" eller förstör jag mössan då?? :> Det kanske är meningen att man ska ta bort dem?! Det är denna:www.polarnopyret.se/Shop/Product/ProductDetai...
    jag är rätt säker på att om det var meningen att den skulle gå att fälla ner, så skulle den vara fäst med tryckknappar  

var det nån här i tråden som köpte bamsepyjamasen på pojk, med bamse i racerbil och all over print på byxorna?
    för mig krympte den ju mer än en storlek i första tvätten, trots följt tvättråd. jag reklamerade och fick en ny och hon i butiken sa att hon trodde tvättrådet var fel, att det skulle stå 40* istället för 60*. jag har tvättat den nya pyjamasen i enbart 40* max 5 gånger, men nu är byxorna lika små som dom första var. så surt! nån mer som har den?
    (¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9