• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • Wilmis07
    maadicken skrev 2009-09-06 23:30:59 följande:
    menar du att det inte kostar att skicka tillbaks och byta? har nu i alla fall beställt dom bruna, men klantarslet som aldrig har beställt från ellos klickade framåt för snabbt... vips så hade beställningen gått iväg! ingen rabattkod inskriven, och inte hade jag ändrat betalningssätt heller.  mailade direkt och bekände mitt misstag, så nu hoppas jag på hjälp imorron då jag inte förstod hur jag skulle kunna fixa det själv på min sida.
    Du kan markulera din order själv och läggga en ny med rabattkod i.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • sarismaris
    menar du att det inte kostar att skicka tillbaks och byta?har nu i alla fall beställt dom bruna, men klantarslet som aldrig har beställt från ellos klickade framåt för snabbt... vips så hade beställningen gått iväg! ingen rabattkod inskriven, och inte hade jag ändrat betalningssätt heller.  mailade direkt och bekände mitt misstag, så nu hoppas jag på hjälp imorron då jag inte förstod hur jag skulle kunna fixa det själv på min sida.
    Returfrakten får man ju stå för själv om man väljer att skicka tillbaka/byta!
    Det är bara om det är fel på varan eller om man fått fel vara (alltså reklamation) som man inte behöver betala returen.
    Towa 051125 & Ella 080413
  • anette 81
    Wilmis07 skrev 2009-09-06 22:50:46 följande:
    låter bra det
    Älskar Wilma född 080819 och min sambo Jimmy
  • Buttelina
    solstraalen skrev 2009-09-06 23:05:46 följande:
    Gah, tog 98 på velorisarna till min grabb på nästan 90cm. Va lååånga dom är
    dom på ta3bet2??? dom har jag i strl 104 på min 93cm långa grabb funkar toppen ju
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Glittrax

Det går ju att byta eller lämna tillbaka varor i butik fast man köpt de på lindexshoppen.. då kostar det ju ingenting..

• Glittrax

äh va tusan.. ni pratar ju om ellos ser jag nu.. sorry!

• maadicken
    sarismaris skrev 2009-09-07 06:32:27 följande:
    Returfrakten får man ju stå för själv om man väljer att skicka tillbaka/byta!Det är bara om det är fel på varan eller om man fått fel vara (alltså reklamation) som man inte behöver betala returen.
    ja det var väl det jag tänkte
    Wilmis07 skrev 2009-09-07 01:19:54 följande:
    Du kan markulera din order själv och läggga en ny med rabattkod i.
    jag hittar inte vart på sidan jag gör det. hittade min sida och orden jag nyss lagt. klickade på den och detaljerna kom upp, men sen kunde jag inte göra nåt mer.
    (¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • maadicken

ringde ellos och har fått det fixat nu. idag fanns den dessutom i svart i rätt storlek

har era lindex fått in traktortröjorna i butiken? sugen på en sån, men kan inte välja färg så jag skulle vilja se den "live" först.

(¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Buttelina
    maadicken skrev 2009-09-07 09:21:46 följande:
    ringde ellos och har fått det fixat nu. idag fanns den dessutom i svart i rätt storlek har era lindex fått in traktortröjorna i butiken? sugen på en sån, men kan inte välja färg så jag skulle vilja se den "live" först.
    ja mitt lindex har... tyckte den var dassig i färgerna
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • star67
    menar du att det inte kostar att skicka tillbaks och byta?har nu i alla fall beställt dom bruna, men klantarslet som aldrig har beställt från ellos klickade framåt för snabbt... vips så hade beställningen gått iväg! ingen rabattkod inskriven, och inte hade jag ändrat betalningssätt heller.  mailade direkt och bekände mitt misstag, så nu hoppas jag på hjälp imorron då jag inte förstod hur jag skulle kunna fixa det själv på min sida.
    ja att bytta kostar inget men om man lämnar tillbaka betalar man 35 kr returs avgift.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9