• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • Ms Kanga
    Hallontårta skrev 2009-09-05 09:47:06 följande:
    Fnular!! Det var lääängesedan jag hörde det uttrycket senast Ms Ms Kanga skrev 2009-09-05 08:29:16 följande:
    det är vad jag gör i allafall funderar undrar filurar fnular
    mortillsju skrev 2009-09-05 08:35:15 följande:
    Jag har faktikt aldrig använt det. Utan vi har stickade vantar och sen vattentäta vintervantar. Det har räckt för oss.
    Jag tror jag kör på samma linje stickade vantar och rejäla vintervantar
  • Xgirl83
    mortillsju skrev 2009-09-05 08:35:15 följande:
    Jag har faktikt aldrig använt det. Utan vi har stickade vantar och sen vattentäta vintervantar. Det har räckt för oss.
    Jag tycker att min dotter kan bli väldigt kall om händerna redan nu, om det regnar och dessutom blåser lite. Då fungerar ju inte stickade vantar, och det känns ju lite tidigt med vintervantar. Så jag funderar på om dottern är ovanligt kall om händerna. Men jag har kollat runt efter regnvantar, och alla är ju så himla stora i storleken! Dottern blir 2 år i november, men stl 1-2 år ser enorma ut. Har sett att nån webshop har stl 0-1 år, funderar på att beställa det även om det känns rätt knäppt.
  • Hallontårta

Jag köpte dem på Wedins, men de finns väl inte kvar överallt längre. Annars brukar Coop ha både kavat och pax! Hittar du något par där du gillar kanske Ellos har samma, då kan du handla med rabatt

anette 81 skrev 2009-09-05 09:52:30 följande:
    okej ska hitta var dom säljer dom
  • anette 81
    Hallontårta skrev 2009-09-05 12:44:03 följande:
    Jag köpte dem på Wedins, men de finns väl inte kvar överallt längre. Annars brukar Coop ha både kavat och pax! Hittar du något par där du gillar kanske Ellos har samma, då kan du handla med rabatt
    ja det är ju smart
    Älskar Wilma född 080819 och min sambo Jimmy
  • Love Isac

Butte:Åhh hittade du muminlånkisarna!!såååå fina!!Grattis...=0)

• Buttelina
    Love Isac skrev 2009-09-05 13:29:20 följande:
    jaa det gjorde jag tack tycker dom är såå fina!
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Pink Muffin
    Buttelina skrev 2009-09-05 13:41:28 följande:
    jaa det gjorde jag tack tycker dom är såå fina!
    Love Isac skrev 2009-09-05 13:29:20 följande:
    Jag har muminlångisarna till både dottern och äldsta sonen - vad har ni till långisarna?? Bara enfärgat lr har ni hittat nåt annat som matchar bra??
    ♥♥♥ Signe 050204 ♥♥♥ Alfred 061108 ♥♥♥ Valter 080621 ♥♥♥
  • Buttelina
    Pinkie skrev 2009-09-05 15:07:58 följande:
    Jag har muminlångisarna till både dottern och äldsta sonen - vad har ni till långisarna?? Bara enfärgat lr har ni hittat nåt annat som matchar bra??
    hittills har jag bara haft enfärgat.
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Love Isac
    Pinkie skrev 2009-09-05 15:07:58 följande:
    Jag har dem dessvärre inte!!sonen på 6 år VÄGRAR rosa..=0))))Förstår väl honom på ett sätt men hade däremot önskat att han ville ha dem i "pojkfärg" istället!Men dem rosa är så suuuuperfina!!Får väl köpa dem till någon av vänninorna som har flickor...=0)Om jag hade haft ett par så hade jag nog kört enfärgat upptill...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9