• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • anette 81
    maadicken skrev 2009-09-06 21:51:51 följande:
    det ser det ut att vara iaf. snygg den var!
    får hoppas på det då
    Älskar Wilma född 080819 och min sambo Jimmy
  • Tindrisen03
    maadicken skrev 2009-09-06 21:50:33 följande:
    tänk att jag alltid ska vara så seg när jag ska beställa. la ett par svarta kavat kängor i storlek 24 i varukorgen på ellos tidigare idag, sen tänkte jag kolla vidare under dagen om jag skulle shoppa mer. när jag tittar in nästa gång så är varukorgen tom    jag hade ingen aning om att den tömdes efter en stund... hur som helst så finns inte dom svarta kängorna i storlek 24 längre, så nu får det bli bruna stl 24 eller svarta förstora.  jag vill ha svarta!  *sur*nån som vet hur länge 50% gäller? och nån som kanske även vill ge mig koden här?
    Hade nog inte hjälpt om de låg kvar i varukorgen. Om du inte hunnit till kassan kan ngn annan köpa dem i alla fall.
    ♥♥ Tindra & Nova ♥♥
  • Wilmis07
    anette 81 skrev 2009-09-06 21:18:30 följande:
    www.nameit.com/webapp/wcs/stores/servlet/Prod... är detta en vinteroverall?
    Ja det är de,den ska visst vara bra säger dom som haft den modellen innan. I min affär säger dom att den är vattentät också,inte bara vattenavvisande. Har inte just sett den färgen live,men den som är rutig och det är samma overall. Nu blev jag lite sugen på en sådan faktiskt,men vad sätter man för färger på mössa/vantar till en sådan lila färg? Har precis köpt pop svarta vantar och fleece mössa i svart passar det?
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Finesse
    molnen skrev 2009-09-06 21:17:40 följande:
    Fin overall ,vilken st tog du? är den normal i st?
    jag tog 92 å jag tycker den är rätt "lindex" normal Hon har 92 på vanliga kläder därifrån oxå.. jag hoppas bara hon kan ha den hela vintern..
  • star67
    maadicken skrev 2009-09-06 21:50:33 följande:
    tänk att jag alltid ska vara så seg när jag ska beställa. la ett par svarta kavat kängor i storlek 24 i varukorgen på ellos tidigare idag, sen tänkte jag kolla vidare under dagen om jag skulle shoppa mer. när jag tittar in nästa gång så är varukorgen tom    jag hade ingen aning om att den tömdes efter en stund... hur som helst så finns inte dom svarta kängorna i storlek 24 längre, så nu får det bli bruna stl 24 eller svarta förstora.  jag vill ha svarta!  *sur*nån som vet hur länge 50% gäller? och nån som kanske även vill ge mig koden här?
    ta den stl som finns och sedan du får bytta de de brukar ha i lager några, men sen sfl om det inte finns så du kan ta bruna. att bytta stl eller färge är gratis.
  • maadicken
    star67 skrev 2009-09-06 23:10:27 följande:
    ta den stl som finns och sedan du får bytta de de brukar ha i lager några, men sen sfl om det inte finns så du kan ta bruna. att bytta stl eller färge är gratis.
    menar du att det inte kostar att skicka tillbaks och byta?

har nu i alla fall beställt dom bruna, men klantarslet som aldrig har beställt från ellos klickade framåt för snabbt... vips så hade beställningen gått iväg! ingen rabattkod inskriven, och inte hade jag ändrat betalningssätt heller.  mailade direkt och bekände mitt misstag, så nu hoppas jag på hjälp imorron då jag inte förstod hur jag skulle kunna fixa det själv på min sida.{#lang_emotions_embarassed}
    (¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9