• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • Madge
    Xgirl83 skrev 2009-09-05 12:02:10 följande:
    Jag tycker att min dotter kan bli väldigt kall om händerna redan nu, om det regnar och dessutom blåser lite. Då fungerar ju inte stickade vantar, och det känns ju lite tidigt med vintervantar. Så jag funderar på om dottern är ovanligt kall om händerna. Men jag har kollat runt efter regnvantar, och alla är ju så himla stora i storleken! Dottern blir 2 år i november, men stl 1-2 år ser enorma ut. Har sett att nån webshop har stl 0-1 år, funderar på att beställa det även om det känns rätt knäppt.
    Det finns tunna, smidiga vattentäta vantar på Ica Maxi, vi använde såna förra året och såg till min glädje att de fanns i år också. 79 kr, de tycker jag var enkla att få på och inte sådär jätteenorma i storleken som vantar annars blir.
  • Pillis1975

Buttelina: Är det muminlångkalsongerna dottern har på sig i bt?

• Xgirl83
    Madge skrev 2009-09-05 21:07:29 följande:
    Det finns tunna, smidiga vattentäta vantar på Ica Maxi, vi använde såna förra året och såg till min glädje att de fanns i år också. 79 kr, de tycker jag var enkla att få på och inte sådär jätteenorma i storleken som vantar annars blir.
    Det hade kanske varit nåt för vår dotter, synd att vi inte har ICA Maxi i stan. Men om jag är inne i en sån butik nån annanstans så ska jag hålla utkik. Tack för tipset!
  • Lilaa

Shoppade prinsess leggins igår till min dotter med 30 %. Ska försöka lägga upp en bild i bildtråden

• Love Isac
    Pillis1975 skrev 2009-09-05 21:18:52 följande:
    Inte Butte men svara ändå!=0)Ja det är det!Dem är såååå fina!
  • Lilaa
    Lilaa skrev 2009-09-06 08:36:56 följande:
    Shoppade prinsess leggins igår till min dotter med 30 %. Ska försöka lägga upp en bild i bildtråden
    nu finns bild i mitt galleri, nån med plus får gärna lägga in den i bildtråden. Nästa gång ska jag köpa zipkoftan som passade till.
  • sarismaris
    Lilaa skrev 2009-09-06 08:36:56 följande:
    Dom har jag köpt till mina tjejer också! Så himla söta!! Köpte även ziptröjan i velour med ballerinan på ryggen.
    Towa 051125 & Ella 080413
  • Buttelina
    Pinkie skrev 2009-09-05 15:07:58 följande:
    Jag har muminlångisarna till både dottern och äldsta sonen - vad har ni till långisarna?? Bara enfärgat lr har ni hittat nåt annat som matchar bra??
    förresten är det de gröna du har till din grabb?? då hade jag kört på den gröna mumin tröjan till
    Pillis1975 skrev 2009-09-05 21:18:52 följande:
    jepp
    Love Isac skrev 2009-09-06 08:39:35 följande:
    Inte Butte men svara ändå!=0)Ja det är det!Dem är såååå fina!
    {#lang_emotions_dreamer}
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Love Isac
    Buttelina skrev 2009-09-06 09:39:19 följande:
    förresten är det de gröna du har till din grabb?? då hade jag kört på den gröna mumin tröjan till

jepp
    Hahaha...jag e helt engagerad i din ROSA muminlånkisar!!haha...
  • maadicken

hmmm... vad skulle ni ha tagit för storlek på kavats defender? sonens fot är ca 143 mm, precis som den var innan sommaren. ska jag välja den som är 162mm eller den som är 169 mm. fy så svårt! tänk om fötterna sätter igång och växer nu under hösten... han ska ju ändå kunna ha dom ända till typ april.

(¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9