• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • maadicken

hittade den   har inte haft tid att läsa i tråden på sistone. mycket man missar på en vecka

(¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • maadicken

jag har föresten inte heller fått sms. som vanligt...

(¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Tina83

lägger in en fråga om Ellos.

skulle just göra eb beatällning med en matta och ett par reagrejer. jag kunde dock inte lägga in nån rabatt på mattan för att jag hade reagrejer i korgen också. är det så?
    att man inte kan utnyttja en kod om man har reavaror?

jag köper ju hellre reagrejeran till fullpris då jag får mer rabatt på mattan. irriterande bara om jag måste välja mellan mattan och reagrejeran för att få rabatt när jag vill HA allt!!

• Anna i Skåne
    Tina83 skrev 2009-11-28 08:14:42 följande:
    lägger in en fråga om Ellos. skulle just göra eb beatällning med en matta och ett par reagrejer. jag kunde dock inte lägga in nån rabatt på mattan för att jag hade reagrejer i korgen också. är det så? att man inte kan utnyttja en kod om man har reavaror? jag köper ju hellre reagrejeran till fullpris då jag får mer rabatt på mattan. irriterande bara om jag måste välja mellan mattan och reagrejeran för att få rabatt när jag vill HA allt!!
    Så brukar det inte vara. HAr du kollat så att just den koden gäller på mattor? Ibland är det bara kläder.
  • Tina83

ok.

nån som har en kod som gäller på mattor? ttp en 40% eller 50%?
    supertacksam för det!

• iAnnaMaria
    MTG skrev 2009-11-28 22:32:25 följande:
    nån som hade koden för 30%
    va ingen kod i mitt sms... bara för användning i butik
  • Pigelinen

En fråga ANG Lindex klänning... Såg i bildtråden sista sidan en klänning från medlemen Hope tror jag att det var. En neutral klänning med hjärtan på i halsen. I samma märke finns även en rutig klänning. Här är dock dessa klänningar helslut, någon som vet någon lindex butik som har kvar??? I storlek 86.... vill ha båda.

• AochJsMamma

Sååå nöjd! Hittade idag en svart kavaj (perfekt till intervjuer etc nu när jag vill byta jobb) på rea, ord pris 499, nu 199 kr samt att jag fick 30% på rea priset med sms:et!! Blev 140 spänn...

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9