• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • Mitt livs lycka
    AochJsMamma skrev 2009-11-29 19:42:15 följande:
    Sååå nöjd! Hittade idag en svart kavaj (perfekt till intervjuer etc nu när jag vill byta jobb) på rea, ord pris 499, nu 199 kr samt att jag fick 30% på rea priset med sms:et!! Blev 140 spänn...
    Vadär det du nu ska arbeta med?! *nyfiken*
  • AochJsMamma
    Mitt livs lycka skrev 2009-11-29 19:46:27 följande:
    Vadär det du nu ska arbeta med?! *nyfiken*
    skolat om mig till jurist
  • Mitt livs lycka
    skolat om mig till jurist
    Åh, vad roligt och spännande! Lycka till med jobbsökandet!
  • sarismaris

Tycker också den klänningen är söt, men ändå känns den inte riktigt "rätt" för mej.. (eller för mina tjejer då alltså..)
    Gillar mer den grå med samma hjärtan upptill, som finns på babyavd. Den är toksöt!

Velar som bara den ang julkläder till töserna! Såg en jättefin rutig kjol i vinrött på babyavd på H&M som jag gärna vill ha till minstingen (hon har 86/92), men den va såklart slut i 86 i den butiken och jag har inte haft möljighet att kolla i nån annan, och på nätet finns den inte med alls! Tråkigt, för jag fastnade verkligen för den!

Till stora tjejen har jag inte hittat nåt alls.. Hon fyllde år i veckan och fick då en rutig tunika (grå-rosa-vit) med svarta jeansleggings till -supertufft! Funderar på om hon ska få ha den på jul, fast kanske med vita strumpbyxor till, känns mer juligt tror jag..

Vill ha nåt som är lagom "juligt"...inte nåt som man inte vill använda senare för att det är för rött och "juligt"!

Towa 051125 & Ella 080413
  • sarismaris

Helt ot här, men jag frågar ändå:
    Nån som har tips på var man kan köpa ett fint halsband att ha på sig på ett bröllop??
    Har köpt denna klänning på Lindex:

www.lindex.com/se/Product/Product.aspx&styleid=6725466&path=3403475;3215210;3232566;3563771;9654

Tänkte mej kanske ett halsband med vita sötvattenpärlor eller nåt annat som känns lite finare/mera uppklätt..

Tacksam för tips! Gärna butiker på nätet!

Towa 051125 & Ella 080413
  • maadicken

om det står klar att plockas som status på min lindex beställning. kan man ändra nåt då? hur gör man?
    var på stan idag och kunde inte låta bli att prova dom snygga byxorna jag beställt. dom passade inte...

(¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • star67
    AochJsMamma skrev 2009-11-29 19:42:15 följande:
    Sååå nöjd! Hittade idag en svart kavaj (perfekt till intervjuer etc nu när jag vill byta jobb) på rea, ord pris 499, nu 199 kr samt att jag fick 30% på rea priset med sms:et!! Blev 140 spänn...
    kan man använda 30% på rea priset??
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9