• maggan75

För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Lindex hemsida: www.lindex.com/se/StartPage/StartPage.aspx

Rabattkods tråden LISTAN : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m45355281.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-02 20:00
    Länk till bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m46926142.html

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9
  • puh fantast

Tänkte oxå beställa pyjamas, men jag får inte femina rabatten att funka, så jag funderar på att åka till butiken imorgon och hoppas på att få tag i en.

• puh fantast

Koden funkar ända tills jag loggar in, så jag får nog inte använda den några fler gånger. Har använt den 2 gånger och det är tydligen max för mig.

• Coca cola light

puh fantast skrev 2009-11-30 00:08:15 följande:

Koden funkar ända tills jag loggar in, så jag får nog inte använda den några fler gånger. Har använt den 2 gånger och det är tydligen max för mig.
    Jag fick den att fungera, men då betsällde jag en body också. Jag har använt den tre gånger nu.
  • AochJsMamma
    Mitt livs lycka skrev 2009-11-29 20:15:30 följande:
    Åh, vad roligt och spännande! Lycka till med jobbsökandet!
    Tack!
  • AochJsMamma
    sarismaris skrev 2009-11-29 20:41:32 följande:
    Helt ot här, men jag frågar ändå:Nån som har tips på var man kan köpa ett fint halsband att ha på sig på ett bröllop??Har köpt denna klänning på Lindex:www.lindex.com/se/Product/Product.aspxänkte mej kanske ett halsband med vita sötvattenpärlor eller nåt annat som känns lite finare/mera uppklätt..Tacksam för tips! Gärna butiker på nätet!
    kolla på Tradera, det finns flera olika som gör egna smycken som är jättefina!! Har bl a köpt armband i stil med det du söker...
  • AochJsMamma
    star67 skrev 2009-11-29 23:50:30 följande:
    kan man använda 30% på rea priset??
    Japp! Står inget om ordinariepris i sms:et, så jag frågade och hon sa att det gällde även på rea
  • FridaLee
    AochJsMamma skrev 2009-11-30 08:07:04 följande:
    Japp! Står inget om ordinariepris i sms:et, så jag frågade och hon sa att det gällde även på rea
    vad har jag missat för sms??? brukar alltid få från lindex ju
  • charmmiss

orkade inte sitta uppe igår så jag missade ju såklart pyjamaserna, får se om jag går in i en butik istället.

• maggan75
    charmmiss skrev 2009-11-30 08:59:38 följande:
    orkade inte sitta uppe igår så jag missade ju såklart pyjamaserna, får se om jag går in i en butik istället.
    åhh var den redan slut ... då ska tösen och jag ta en liten utflykt snart
    inboxa om ni vill ngt
  • Pigelinen

Åh jag är så lycklig... hade sån ångerst över att jag missade både den rödvitrutiga klännignen med grå detaljer på baby samt den linnegråa med röda broderade hjärtan på i samma stil, men ibland ska men nog ha tur... jag hittade en av varje i Västerås Underbart, så nu ska de skickas till min lindexbutik.

Sen köpte jag en fin bronsfärgad glansig klänning för 99kr på HM som precis kommit in. JAg tar lite bilder när allt kommit hem

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (och andra barnkläder) del 9