• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Marayah
    Familjetrollet skrev 2009-09-20 08:28:02 följande:
    hundar är allt bra.man får ju motion på köpet
    Ja verkligen.. Så mkt som jag var ute igår och gick var de länge sen jag gick. Så skönt!!

Marko är lite ledsen nu. Han höll i ena hunden på morgonpromenaden. Så sknep vovven en fågel som den dödade. Marko blev lite rädd, så vi har förklarat att det är sånt som e livet och att hundar jagar fåglar.... Han klandrar sig själv att han inte kunde hålla i hunden.....
  • playmate86

god morgon... här är det trötthet som dominerar.. grannarna hade fest till två i natt fick ringa både störningsjour (4gånger) och sen även polisen en gång inte klokt att folk inte kan visa hänsyn... de stod i trappen och skrek som fan och hade fönster öppna så det hördes rejält utanför med så grannar i trapphuset brevid och runt om stördes och ja var allmänt respektlösa...

är skapligt trött just nu ska till min praktik och jobba mellan 14,00-21,00 så det kommer bli väldigt väldigt spännande,,,,

• MyPlace
    Marayah skrev 2009-09-19 22:59:33 följande: