Noblesse skrev 2009-09-19 19:31:31 följande:
Förstår att det måste vara jobbigt det där med vikten. Själv har jag haft turen att gå ner alla mina graviditetskilon innan denna graviditet (19 kg) men det stod ett bra tag på 5 kg+. Jag är inte överviktig men jag känner mig och är dessutom sjukt otränad och det känns denna graviditet, att bära runt på en snart ettåring med lite foglossning känns inte bra för ryggen. Måste verkligen göra nått för att bli starkare i ryggen. Vi har också ätit middag nyss, här blev det kyckling med pasta och örtsås med soltorkade tomater, väldigt gott kan jag säga
Ja du, här är inte ryggen den bästa heller efter 4a grav, så måste försöka på nåt sätt att stärka den...
Det lätt inte dumt de heller
Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-09-19 19:34:37 följande:
Hej på er! Ser att ni startat en annan linköpingstråd! Jag kommer nog skriva lite smått här så får vi se vad som händer, ni vet ju hur det gick sist. Jag har fullt upp med mitt arbete och familjen. Arbetar just nu heltid men kommer gå ner till 75% eftersom Peter får vara kvar på jobbet Nathalie har nu gått på förskola i ca 1½ månad. Inskolningen gick inte som förväntat så hon går nu på en annan förskola. Anledningen till att vi bytte förskola vill jag inte tala om här. Hon trivs utmärkt på den förskola hon går på nu Ser att ni har pratat shopping, dags att börja köpa julklappar snart Vad ska ni pyssla med i helgen?
Ja du, julklappar ska börja köpas lite smått nu, för de är 2 födelsedagar i november oxå

..
Så skönt att Nathalie trivs på den nya förskolan.. Här ska Alma börja dagis den 12 okober och hoppas hon kommer trivas , dock bara 8-11 tid, men ska fortfarande stå i kö till de andra dagiset där man får välja mer sj tider..
Marayah skrev 2009-09-19 19:45:37 följande:
Puhh!! Vilken kondis man har då. Har busat lite med vovvarna på baksidan. Men så har ju inte maten fått sjunka heller. Haha! Malin: Ska hälsa..
typ inte, fast man inte sitter stilla på dagarna alls ibland..