• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • dinana

Fick precis höra att någon stulit lampor från vår bil.... grrrr.... fan vilket område man bor i... kan folk inte skilja på vad som är rätt och fel här eller????? Känns som det börjar bli dags att flytta härifrån. Någon som vet om något bra ställe att flytta till...

Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • playmate86

helt jävla sjuk folk har verkligen svårt att skilja på ditt och mitt..... så himla irriterande... vart bor ni då....

dinana skrev 2009-09-19 20:56:23 följande:
    Fick precis höra att någon stulit lampor från vår bil.... grrrr.... fan vilket område man bor i... kan folk inte skilja på vad som är rätt och fel här eller????? Känns som det börjar bli dags att flytta härifrån. Någon som vet om något bra ställe att flytta till...
  • dinana
    playmate86 skrev 2009-09-19 21:03:53 följande:
    helt jävla sjuk folk har verkligen svårt att skilja på ditt och mitt..... så himla irriterande... vart bor ni då....
    skäggetorp, skattegården
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • MyPlace
    Noblesse skrev 2009-09-19 19:31:31 följande: