• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Familjetrollet
    MyPlace skrev 2009-09-19 17:53:16 följande:
    ser att n pratar om den eviga vikten här väger man då typ 35 kg mer än vad man ska göra, men har ingen ork att bry mig... får på mig de kläder ja trivs i och har en man som älskar mig för den jag är.. och har fått 4 underbara barn.. vad mer kan man begära liksom,, är ute och går varje dag sitter typ aldrig stilla så har tröttnat skapligt på de här med vikt..Kommit hem från mormor och morfar för en stund,med en febrig Arvid igen *suck* inget annat fel på honom i stort sätt så blir att söka vc på måndag om de inte ger med sig.. Liam hade de jätte kul på kalaset, och sj råkade ja på klähuset och fixade ett par gympaskor till Arvid för halva priset.. ibland kan man göra kapp där...Nu är snart maten färdig här, blir kykling ,ris och b-sås gud så gott, efter de blir de mys med barnen , ska titta på en film har de betsämt
    mums.kyckling är så gott
    ang vikten så måste jag ner i vikt.är livrädd för att få diabetes 2.både min avlidna farmor och min pappa hade/har det.
    men fy vad svårt det är att få bort 10 kg.
  • MyPlace
    Marayah skrev 2009-09-19 18:11:41 följande: