• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • dinana

Åh har hittat en overall till Leonard på Ebay som jag bara måste ha.. men hon som säljer vill inte skicka till Sverige... hur skall jag göra nu då.. =( Gaaah, dumma engelskmän!!!

Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2009-09-20 11:30:36 följande:
    Åh har hittat en overall till Leonard på Ebay som jag bara måste ha.. men hon som säljer vill inte skicka till Sverige... hur skall jag göra nu då.. =( Gaaah, dumma engelskmän!!!
    ta reda på vart dom säljs o köpa den direkt därifrån..
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2009-09-20 11:41:34 följande:
    ta reda på vart dom säljs o köpa den direkt därifrån..
    jo, jag var inne på deras sida och frågade.. men de hade den inte kvar längre.. äldre modell
  • dinana

en snowsuit i denim.

• Firstandhappy
    dinana skrev 2009-09-20 11:45:36 följande:
    jo, jag var inne på deras sida och frågade.. men de hade den inte kvar längre.. äldre modell
    fråga om hon kan ändra sig o du betalar extra frakt..
  • Stolt Enbarnsmamma
    dinana skrev 2009-09-19 19:48:33 följande:
    Vad roligt att se dig här! Ja, vissa av oss tror jag tröttnade på att hänga i den gamla tråden då det var mest skitsnack där. Kul att Nathalie trivs nu. Förskolan är inte alltid så rolig men Molly verkar trivas som fisken i vattnet... hon vill inte följa med mamma hem när jag skall hämta henne. Eller så beror det på att hon inte tycker om att vara hemma med mamma... *humm*Japp, julshoppingen har man redan påbörjat.... Men sååå svårt att lista ut vad man skall köpa för något utan att avslöja det. Gaaah. I år skall vi fira julen med mina föräldrar.
    Tack det var inte p.g.a. skitsnack som jag lämnade tråden, anledningen var att det fanns en person som berättade allt som jag skrev i tråden för mina svärföräldrar, tur att sanningen kom fram tillslut iaf

Jag har också börjat julshoppa, vill inte vara ute i sista minuten! Vi ska fira jul här i Linköping
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-19 19:55:18 följande:
    Vad kul att se dig här, välkommen hit Nu ska jag o sambon mysa o se film, imorgon ska vi till ikea o shoppa lite..
    Tack! Allt bra med er?
    Marayah skrev 2009-09-19 20:04:36 följande:
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-09-19 19:34:37 följande: Hej tjejjen! Va roligt att se dig. Grattis till Peter!!! Va skönt att Nathalie trivs nu. Här har vi det lugna gatan i helgen. Har hundarna. Dom ska sova hos oss inatt. Får se hur det gå då dom är vana att sova i sängen där hemma. Men här blir det soffan. Kanske man ev vaknar med två hundar i sängen inatt/imorgon.
    Hej vännen! Tack desamma Ja, det känns så skönt att lämna henne till förskolan och veta att hon trivs och veta att pedagogerna är helt underbara med henne!
    Vad är det för hundar du har hand om?
  • Stolt Enbarnsmamma
    Familjetrollet skrev 2009-09-20 08:15:20 följande:
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-09-19 19:34:37 följande: vad bra att du fann tråden.han inte länka dig igår.gisses så söt N är.här ska vi börja inhandla julklappa snart.idag ska jag tvätta fönstren,städa och sen blir det en sväng förbi ikano-huset igen
    Ingen fara Mmm, Nathalie är hur söt som helst, helt underbar och charmig Vad ska du göra på ikano igen?
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2009-09-20 11:49:24 följande:
    fråga om hon kan ändra sig o du betalar extra frakt..
    ja precis, om man bjuder kan de vägra att skicka den då?
  • Marayah

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-09-20 11:58:38 följande:

Hej vännen! Tack desamma Ja, det känns så skönt att lämna henne till förskolan och veta att hon trivs och veta att pedagogerna är helt underbara med henne!Vad är det för hundar du har hand om?
    Är en tjej som bor i mjölby och har jobb som personlig assisten på sörgårdsgatan vars hundar jag passar. I helgen var det på min begäran som hon kom med dom. Gubben hennes är sjukskriven så han har dom hemma nu istället. Men vi saknade dom ju. Vet inte riktigt va de e för ras på dom. Hon importerade mamman från frankrike när den var liten. Och sen den andra är hennes valp.
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2009-09-20 12:19:47 följande:
    ja precis, om man bjuder kan de vägra att skicka den då?
    klart de kan, är ju som tradera att man väljer vart man vill frakta..
Svar på tråden vi i linköping 1