• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • dinana

Åh har hittat en overall till Leonard på Ebay som jag bara måste ha.. men hon som säljer vill inte skicka till Sverige... hur skall jag göra nu då.. =( Gaaah, dumma engelskmän!!!

Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2009-09-20 11:30:36 följande:
    Åh har hittat en overall till Leonard på Ebay som jag bara måste ha.. men hon som säljer vill inte skicka till Sverige... hur skall jag göra nu då.. =( Gaaah, dumma engelskmän!!!
    ta reda på vart dom säljs o köpa den direkt därifrån..
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2009-09-20 11:41:34 följande:
    ta reda på vart dom säljs o köpa den direkt därifrån..
    jo, jag var inne på deras sida och frågade.. men de hade den inte kvar längre.. äldre modell
  • dinana

en snowsuit i denim.

• Firstandhappy
    dinana skrev 2009-09-20 11:45:36 följande:
    jo, jag var inne på deras sida och frågade.. men de hade den inte kvar längre.. äldre modell
    fråga om hon kan ändra sig o du betalar extra frakt..
  • Stolt Enbarnsmamma
    dinana skrev 2009-09-19 19:48:33 följande: