• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • MyPlace
    Marayah skrev 2009-09-19 09:52:14 följande:
    Här byts det kläder varje dag på Filip, han e en liten kladdis. Så de e ju bra att ha en uppsättning per dag. Måste se till att införskaffa lite 86 för 80 börjar bli ganska litet. Här har vi ätit frulle och tagit emot vovvarna. Blir kanske en tur till hundgården när Filip ska sussa. Marko knatade ut till en vän. Annars så blir det en lugn dag. Ska städa av lite osv. Hoppas ni andra får en bra dag!
    Här har vi inte haft mkt i stl 80 till arvid, mest sommar kläder nu kör vi bara i stort sätt 86 kläder, menfy vad de kan skilja i längd, vissa är hur mkt förstora och andra är helt lagom..

Arvid sover med fm nu..Magnus tog med barnen och handlade sen far vi till falerum straxt förre 12...ska bara få fatt i olivia som ska bli hämtad av min syster snart..
  • dinana
    Marayah skrev 2009-09-19 09:52:14 följande:
    Här byts det kläder varje dag på Filip, han e en liten kladdis. Så de e ju bra att ha en uppsättning per dag. Måste se till att införskaffa lite 86 för 80 börjar bli ganska litet. Här har vi ätit frulle och tagit emot vovvarna. Blir kanske en tur till hundgården när Filip ska sussa. Marko knatade ut till en vän. Annars så blir det en lugn dag. Ska städa av lite osv. Hoppas ni andra får en bra dag!
    Aha, skall bort till Pressbyrån sen och skicka ett paket för så om jag ser er då.... =/ Här har inte ungarna vaknat ännu, inte sambon heller för den delen. Sitter med teven på i bakgrunden och börjar fundera på om man skall gå ut en sväng nu eller vänta på att Cicci skall höra av sig.
    Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • Marayah
    dinana skrev 2009-09-19 10:03:40 följande:
    Aha, skall bort till Pressbyrån sen och skicka ett paket för så om jag ser er då.... =/ Här har inte ungarna vaknat ännu, inte sambon heller för den delen. Sitter med teven på i bakgrunden och börjar fundera på om man skall gå ut en sväng nu eller vänta på att Cicci skall höra av sig.
    Har inte kommit ut riktigt än. Har vikt en massa tvätt.. Men nu ska ja gå en sväng.
  • LittleMee

*Gäsp*. Skulle ha gått och lagt mig någonlunda tidigt igår. Gick in till sambon för att säga godnatt men fastnade också framför spelet, så jag kom inte i säng förrän vid halv tre. Tio över sex galade tuppen från spjälsängen och har hittills vägrat somna om. Bara det inte blir som igår att han blir så övertrött att han bara skriker.
    Nu sitter han i sin sitter och ser så nöjd ut.

Funderar också på Ikano. Har sett att H&M har ullsockor på nätet men har hittills inte hittat i butikerna. Sen behöver jag nya kläder då jag fortfarande är tjocker och inte kommer in i mina gamla .

• dinana
    LittleMee skrev 2009-09-19 10:45:51 följande:
    *Gäsp*. Skulle ha gått och lagt mig någonlunda tidigt igår. Gick in till sambon för att säga godnatt men fastnade också framför spelet, så jag kom inte i säng förrän vid halv tre. Tio över sex galade tuppen från spjälsängen och har hittills vägrat somna om. Bara det inte blir som igår att han blir så övertrött att han bara skriker. Nu sitter han i sin sitter och ser så nöjd ut. Funderar också på Ikano. Har sett att H&M har ullsockor på nätet men har hittills inte hittat i butikerna. Sen behöver jag nya kläder då jag fortfarande är tjocker och inte kommer in i mina gamla .
    Samma som här då...  kanske syns där. Får se vad man hittar på...
  • LittleMee
    dinana skrev 2009-09-19 10:52:54 följande:
    Samma som här då...  kanske syns där. Får se vad man hittar på...
    Att du är tjocker? . Tyckte du såg bra slimmare ut förra veckan (om det var du) än sist.
  • dinana
    LittleMee skrev 2009-09-19 10:55:10 följande:
    Att du är tjocker? . Tyckte du såg bra slimmare ut förra veckan (om det var du) än sist.
    Jo, fast är ju 10 kilo över vad jag brukar väga.... suck.. har börjat å äta skräpmat igen dessutom.. så när väl FP trillar in så skall jag börja banta igen
  • LittleMee
    dinana skrev 2009-09-19 11:02:50 följande:
    Jo, fast är ju 10 kilo över vad jag brukar väga.... suck.. har börjat å äta skräpmat igen dessutom.. så när väl FP trillar in så skall jag börja banta igen
    Samma här. Väger också runt 10 kilo mer än innan graviditeten. Har nog också blivit en del skräpmat då Maxen har sugit alla krafter man har haft i kroppen så man inte har orkat laga mat. Sen äter jag för sällan och då blir man svinhungrig och stoppar i sig för mycket.

Då måste du ha varit ganska liten förut? Tycker inte alls att du är tjock eller ens mullig nu.
  • dinana
    LittleMee skrev 2009-09-19 11:08:40 följande:
    Samma här. Väger också runt 10 kilo mer än innan graviditeten. Har nog också blivit en del skräpmat då Maxen har sugit alla krafter man har haft i kroppen så man inte har orkat laga mat. Sen äter jag för sällan och då blir man svinhungrig och stoppar i sig för mycket. Då måste du ha varit ganska liten förut? Tycker inte alls att du är tjock eller ens mullig nu.
    Nja, men ganska mycket fetare än jag trivs med. Vägde 57 kilo innan graviditeten, sen gick jag upp till 85 kilo under graviditeten... och nu har jag kämpat mig ner till 67 i alla fall, varnere på 65 å vände... men men... sen gick jag upp igen.
  • LittleMee
    dinana skrev 2009-09-19 11:15:58 följande:
    Nja, men ganska mycket fetare än jag trivs med. Vägde 57 kilo innan graviditeten, sen gick jag upp till 85 kilo under graviditeten... och nu har jag kämpat mig ner till 67 i alla fall, varnere på 65 å vände... men men... sen gick jag upp igen.
    Tja, spelar nog ingen roll vad andra säger. Man ska trivas själv.
Svar på tråden vi i linköping 1