• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • MyPlace
    Marayah skrev 2009-09-19 09:52:14 följande:
    Här byts det kläder varje dag på Filip, han e en liten kladdis. Så de e ju bra att ha en uppsättning per dag. Måste se till att införskaffa lite 86 för 80 börjar bli ganska litet. Här har vi ätit frulle och tagit emot vovvarna. Blir kanske en tur till hundgården när Filip ska sussa. Marko knatade ut till en vän. Annars så blir det en lugn dag. Ska städa av lite osv. Hoppas ni andra får en bra dag!
    Här har vi inte haft mkt i stl 80 till arvid, mest sommar kläder nu kör vi bara i stort sätt 86 kläder, menfy vad de kan skilja i längd, vissa är hur mkt förstora och andra är helt lagom..

Arvid sover med fm nu..Magnus tog med barnen och handlade sen far vi till falerum straxt förre 12...ska bara få fatt i olivia som ska bli hämtad av min syster snart..
  • dinana
    Marayah skrev 2009-09-19 09:52:14 följande:
    Här byts det kläder varje dag på Filip, han e en liten kladdis. Så de e ju bra att ha en uppsättning per dag. Måste se till att införskaffa lite 86 för 80 börjar bli ganska litet. Här har vi ätit frulle och tagit emot vovvarna. Blir kanske en tur till hundgården när Filip ska sussa. Marko knatade ut till en vän. Annars så blir det en lugn dag. Ska städa av lite osv. Hoppas ni andra får en bra dag!