• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Leos och Vincents mamma
    Noblesse skrev 2009-11-18 11:43:18 följande:
    Vi ska vaccinera Hugo i morgon, man kunde göra det igår och imorgon. Idag så har vi varit och ettårsfotograferat honom och så ville man ju inte riskera att han mådde dåligt med feber och så eller var allmänt gnällig för att vi hade tagit den igår. Har era barn reagerat nått på vaccinet än?
    Vincent har inte reagerat nåt ännu, han har varit precis som vanligt och är på dagis nu.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Sofhol

var o vaccinerade Liam igår. & än så länge iaf har han inte reagerat på den.

kan berätta med att vi var på första UL igår & BF datumet vart ändrat från den 26/5 till den 24/5.

Noblesse skrev 2009-11-18 13:38:08 följande:
    Hoppas Hugo också slipper en massa biverkningar! Tar dom sprutan i armen på småbarnen också?
    På Vincent tog de i benet.
  • Noblesse
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-11-18 14:03:41 följande:
    På Vincent tog de i benet.
    Ja det var det jag anade eftersom dom tar sprutorna i benen när det gäller dom vanliga vaccinationerna på bvc också.
    ♥Hugo 2/10-2008♥~♥bebis i magen bf 31/3-2010♥~sandrasj.blogg.se
  • dinana