• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2009-09-20 22:33:24 följande:
    samma här... fick till o med en snopp upptryckt i ansiktet en gång, mitt på perongen på blanka dagen, hur mycket människor som helst men ingen reagerade, o det va en utländsk kille... då svor man fina rasistiska fraser kan jag lova... finns folk till allt.. stör mig på folk som lever på att vara blåsta..
    Fy fan vad vidrigt!
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • LittleMee
    Firstandhappy skrev 2009-09-20 22:33:24 följande:
    samma här... fick till o med en snopp upptryckt i ansiktet en gång, mitt på perongen på blanka dagen, hur mycket människor som helst men ingen reagerade, o det va en utländsk kille... då svor man fina rasistiska fraser kan jag lova...

finns folk till allt.. stör mig på folk som lever på att vara blåsta..
    Fy vad äckligt !!!! Sitter här och kokar å dina vägnar.
  • Marayah