• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-09-21 12:02:33 följande:
    Usch, blir ledsen bara jag läser detta. Fan vilka människor det finns...funderar faktiskt på att skaffa sådant där överfallslarm (som är förbjudet i sverige) med elchock... jag menar blir man överfallen så skall de ju fan få igen.
    jag var bara 16 när det hände.det finns folk till allt...som tur var fick jag hjälp -98 att bryta med alla mina vänner som inte var några bra vänner pga deras handlingar.

nu har man familj och make.så det som har hänt har jag förträngt.vill inte prata om det heller
  • Familjetrollet
    LittleMee skrev 2009-09-21 10:13:55 följande:
    Även fast många svenskar har som några av oss i tråden, lite fördomar om invandrare så tror jag det främst handlar om kulturkrock. Vi är helt enkelt inte vana vid att man nästan skriker åt varandra när man pratar, att man skräpar ner eller att vi kvinnor är i lägre rang.
    precis,och jämt nått händer så får invandrarna skulden,fast det även är svenskar som begår nått brott.som alla hedersmord.gisses hur många sådana gör inte svenskarna?nä det skrivs det aldrig om direkt i några tidningar
  • Leos och Vincents mamma

Jag var bara 15 när de där killarna gjorde allt hemskt mot mig så visst sätter det sina spår.