• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Marayah
    MyPlace skrev 2009-09-21 15:07:43 följande:
    Faan sån otur man har ibland då, ja som är vagngalen såg en jättefins scooter på blocket 700 kr inte mkt och så var den redan såld morr tänk och försäljare kunde lära sig att ta bort anonnserna så man slipper bli glad över att man hittar nåt och sen redan är såld..
    Men du har väl redan en scooter??
  • Marayah
    Marayah skrev 2009-09-21 15:43:36 följande:
    Ne de har du ju inte. En race! Haha!
  • Leos och Vincents mamma
    MyPlace skrev 2009-09-21 14:18:21 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-21 09:16:44 följande: Där ser man, här har man oxå lite finskt i blodet, min mormor kom därifrån och har endel släkt där, hur stor el liten vet ja inte.. bara att de finns släkt där...
    Jaha, ja..där ser man
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • MyPlace
    Marayah skrev 2009-09-21 15:43:36 följande:
    Nej jag har ju inte de
  • MyPlace
    Marayah skrev 2009-09-21 15:44:04 följande:
    Ne de har du ju inte. En race! Haha!
    har inte kvar den., då ja fick axel och rygg värk av den söker nåt lättare nu
  • Marayah
    MyPlace skrev 2009-09-21 16:11:46 följande:
    har inte kvar den., då ja fick axel och rygg värk av den söker nåt lättare nu
    Hehe!!! Va e de du vill ha nu då?? Kanske nått med vikbart styre istället för teleskop. Bättre för axlarna antar ja. Joggern skulle ju vara ypperlig då man slipper lyfta vagnen i svängarna. Nu efter att ja köpte svängbart så kan ja inte köra en "vanlig" vagn för det känns i axlarna på en gång.
  • MyPlace
    Marayah skrev 2009-09-21 16:49:45 följande:
    Hehe!!! Va e de du vill ha nu då?? Kanske nått med vikbart styre istället för teleskop. Bättre för axlarna antar ja. Joggern skulle ju vara ypperlig då man slipper lyfta vagnen i svängarna. Nu efter att ja köpte svängbart så kan ja inte köra en "vanlig" vagn för det känns i axlarna på en gång.
    hihi, en scooter är ju intressant , har ju brion som är fantastisk, men är lite stor så vill inte ha den i bil.. en babytravel är ju smidig och bra men de trivs ju inte arvid i så mm, inte så lätt att komma på nåt, har en avanti i bilen nu som ja byte mot racen ,men arvid är ju i större modell så har ju snart vuxit ur den..
  • Stolt Enbarnsmamma
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-20 17:03:29 följande:
    Stolt Enbarnsmamma: Ja, allt är bara bra med oss Hur är det med er?Såg föresten dig på ikano idag, ni gick förbi chili där vi satt o åt, men såg dig försent för såg bara ryggen på dig.
    Vi mår bara fint jag har fullt upp om dagarna Aha, jag såg inte er :/ jag skulle till zigges med Nathalie!  Sen shoppade vi lite kläder till mig
    Hur har ni haft det idag?
  • Stolt Enbarnsmamma
    Marayah skrev 2009-09-20 12:22:06 följande:
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-09-20 11:58:38 följande: Är en tjej som bor i mjölby och har jobb som personlig assisten på sörgårdsgatan vars hundar jag passar. I helgen var det på min begäran som hon kom med dom. Gubben hennes är sjukskriven så han har dom hemma nu istället. Men vi saknade dom ju. Vet inte riktigt va de e för ras på dom. Hon importerade mamman från frankrike när den var liten. Och sen den andra är hennes valp.
    Aha men ni har ingen hund? Hur har er dag varit?
  • Leos och Vincents mamma
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-09-21 19:26:10 följande:
    Vi mår bara fint jag har fullt upp om dagarna Aha, jag såg inte er :/ jag skulle till zigges med Nathalie!  Sen shoppade vi lite kläder till mig Hur har ni haft det idag?
    Ah, ok Vi har haft det bra idag. Barnen har busat på dagis o jag har pluggat o varit på studiebesök.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
Svar på tråden vi i linköping 1