• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Marayah
    MyPlace skrev 2009-09-21 15:07:43 följande:
    Faan sån otur man har ibland då, ja som är vagngalen såg en jättefins scooter på blocket 700 kr inte mkt och så var den redan såld morr tänk och försäljare kunde lära sig att ta bort anonnserna så man slipper bli glad över att man hittar nåt och sen redan är såld..
    Men du har väl redan en scooter??
  • Marayah
    Marayah skrev 2009-09-21 15:43:36 följande:
    Ne de har du ju inte. En race! Haha!
  • Leos och Vincents mamma
    MyPlace skrev 2009-09-21 14:18:21 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-21 09:16:44 följande: Där ser man, här har man oxå lite finskt i blodet, min mormor kom därifrån och har endel släkt där, hur stor el liten vet ja inte.. bara att de finns släkt där...
    Jaha, ja..där ser man
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • MyPlace
    Marayah skrev 2009-09-21 15:43:36 följande:
    Nej jag har ju inte de
  • MyPlace
    Marayah skrev 2009-09-21 15:44:04 följande:
    Ne de har du ju inte. En race! Haha!
    har inte kvar den., då ja fick axel och rygg värk av den söker nåt lättare nu
  • Marayah
    MyPlace skrev 2009-09-21 16:11:46 följande:
    har inte kvar den., då ja fick axel och rygg värk av den söker nåt lättare nu