• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • MyPlace

Stolt enbarnsmamma: idag har de varit fullrulle här som varje dag men lite extra idag ,då vi fick hem en Olivia som inte ville vara hos pappa.. så hon fick stanna här så ska hon åka till honom imorgon..

Nu är de lugna gatan här, alla barnen sover och sj ska ja bara hålla koll på hockey resultatet då hv kör idag

• Firstandhappy

jag e med finne, fast jag bryr mig inte om ifall folk har fördommar mot finnar eller inte, det är ju inte mig de tycker illa om..

• dinana

så då har man lagt i lite rööfärg i året... så då var man rödtott igen. Love it! fast får se hur det ser ut när det är torrt sen.. =( Fast jag gillar ju wetlooken massor....

Någon mer som skall hänga med å fika på stan imorgon vid elva-tiden

Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • MyPlace
    dinana skrev 2009-09-21 20:01:38 följande:
    så då har man lagt i lite rööfärg i året... så då var man rödtott igen. Love it! fast får se hur det ser ut när det är torrt sen.. =( Fast jag gillar ju wetlooken massor.... Någon mer som skall hänga med å fika på stan imorgon vid elva-tiden
    Åh ., rött är så snyggt, har de med och hälften svart