• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • MyPlace

Stolt enbarnsmamma: idag har de varit fullrulle här som varje dag men lite extra idag ,då vi fick hem en Olivia som inte ville vara hos pappa.. så hon fick stanna här så ska hon åka till honom imorgon..

Nu är de lugna gatan här, alla barnen sover och sj ska ja bara hålla koll på hockey resultatet då hv kör idag

• Firstandhappy

jag e med finne, fast jag bryr mig inte om ifall folk har fördommar mot finnar eller inte, det är ju inte mig de tycker illa om..

• dinana

så då har man lagt i lite rööfärg i året... så då var man rödtott igen. Love it! fast får se hur det ser ut när det är torrt sen.. =( Fast jag gillar ju wetlooken massor....

Någon mer som skall hänga med å fika på stan imorgon vid elva-tiden

Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • MyPlace
    dinana skrev 2009-09-21 20:01:38 följande:
    så då har man lagt i lite rööfärg i året... så då var man rödtott igen. Love it! fast får se hur det ser ut när det är torrt sen.. =( Fast jag gillar ju wetlooken massor.... Någon mer som skall hänga med å fika på stan imorgon vid elva-tiden
    Åh ., rött är så snyggt, har de med och hälften svart
    tyvärr blir lugnt imorgon fm, ska in efter 16 och köpa våningsäng vi hittat på blocket, de bästa av allt är att de går att dela på den så Liam och Alma får varsin och växa sängen ska ner ,innan de är dags för arvid att använde den
  • MyPlace

Morrn morrn.. sååå himla trött ja är som varje morgon, har hänt nåt med mig för brukar aldrig vara morgontrött ju..

Men man får våll hoppas de ändrar på sig. Idag blir en lugn fm med mkt gos och lek med Alma och Arvid ,sen när Liam slutat skolan blir de in till stan och shoppa gympa skor till Liam då han ska ha gymnastik imorgon inne och då får man inte ha svarta sulor ..
    Sen ska vi hämta släpp hos farmor och farfar och sen hämta en säng till Liam som vi hittat på blocket..

vad ska ni andra hitta på för kul..

• dinana
    MyPlace skrev 2009-09-22 08:00:10 följande:
    Morrn morrn.. sååå himla trött ja är som varje morgon, har hänt nåt med mig för brukar aldrig vara morgontrött ju.. Men man får våll hoppas de ändrar på sig. Idag blir en lugn fm med mkt gos och lek med Alma och Arvid ,sen när Liam slutat skolan blir de in till stan och shoppa gympa skor till Liam då han ska ha gymnastik imorgon inne och då får man inte ha svarta sulor .. Sen ska vi hämta släpp hos farmor och farfar och sen hämta en säng till Liam som vi hittat på blocket.. vad ska ni andra hitta på för kul..
    skall ev in till stan och dumpa av lite barnkläder på playmate, men har inte hört av henne nu på ett tag så börjar ju undra vad som gäller nu. annars får jag väl gå å roa mig på myrorna...
  • dinana

någon som har hennes mobilnummer kanske???

• MyPlace
    dinana skrev 2009-09-22 08:17:44 följande:
    skall ev in till stan och dumpa av lite barnkläder på playmate, men har inte hört av henne nu på ett tag så börjar ju undra vad som gäller nu. annars får jag väl gå å roa mig på myrorna...
    ok, de skulle allt göra henne glad, jag har hennes nr så kan skicka över de till dig..

Ska se om de blir myrorna när ja är i stan ev imorgon..
  • Marayah

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-09-21 19:27:56 följande:

Aha men ni har ingen hund? Hur har er dag varit?
    Nej bara lånehund. Bara fint här, men ja funderar på om jag fått nån liten höst depression eller nått. Känner mig rätt glad o så men jag e trött, trött och trött.. Rastlös i kroppen o så.. Har aldrig kännt den här känslan förut.
    Hur är det med er då??
  • Marayah
    MyPlace skrev 2009-09-22 08:00:10 följande:
    Morrn morrn.. sååå himla trött ja är som varje morgon, har hänt nåt med mig för brukar aldrig vara morgontrött ju..Men man får våll hoppas de ändrar på sig. Idag blir en lugn fm med mkt gos och lek med Alma och Arvid ,sen när Liam slutat skolan blir de in till stan och shoppa gympa skor till Liam då han ska ha gymnastik imorgon inne och då får man inte ha svarta sulor .. Sen ska vi hämta släpp hos farmor och farfar och sen hämta en säng till Liam som vi hittat på blocket..vad ska ni andra hitta på för kul..
    Go morron darling!!!
    Här är ja mest trött på kvällar nu. Kanske e de hösten som gör det. Kan somna vid 20-21 tiden och de e inte vanligt må ja säga!! Ska strax åka till skolan och ha handledning. I em ska Filip vägas och mätas. Ska bli intressant faktiskt!!
Svar på tråden vi i linköping 1