• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • MyPlace

Nepp, nu är de dags att resa på sig och fixa med lite innan Liam ska hämtas till skolan, blir en resa till skopunkten då han ska börja med innegympa imorgon

• LittleMee

Hej,

Då var det dags för klippning igen. Har hittills inte hittat en frisör jag är nöjd med här i stan så jag vill ha tips. Inte någon som är van vid att klippa tanter utan det ska helst vara en yngre sak som vågar lite mer.

• Noblesse
    LittleMee skrev 2009-09-22 11:16:06 följande:
    Hej,Då var det dags för klippning igen. Har hittills inte hittat en frisör jag är nöjd med här i stan så jag vill ha tips. Inte någon som är van vid att klippa tanter utan det ska helst vara en yngre sak som vågar lite mer.
    Har också haft lite svårt med att hitta någon frisör här i Linköping. Nu har jag klippt mig på brännpunkt 2 gånger och jag har blivit nöjd Får se om jag kanske testar någon annan stans nästa gång. Dessutom är det dyrare att klippa sig här än i Eskilstuna men det är säkert bara för att det är en större stad. Hur mycket brukar ni få betala? På brännpunkt kostar det 300 kr.
    ♥Hugo 2/10-2008♥~♥bebis i magen bf 31/3-2010♥~sandrasj.blogg.se
  • Noblesse
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-22 09:52:22 följande:
    Jag skulle ha åkt på studiebesök på barnahuset nu, men de ringde o sa att de var sjuka, så jag fick ställa mina frågor via telefonen istället. Så nu blir jag hemma o ska plugga, sen ska jag ner till stan o äta lunch med min sambo o sen ska jag till skolan för handledning.
    Mysigt med lunch på stan
    ♥Hugo 2/10-2008♥~♥bebis i magen bf 31/3-2010♥~sandrasj.blogg.se
  • Marayah

Här klipper min granne mig för 120 kronor.

• MyPlace

en vän till mig både klipper och färgat mitt hår för lite mat och en flaska vin

• LittleMee
    Noblesse skrev 2009-09-22 11:20:59 följande:
    Har också haft lite svårt med att hitta någon frisör här i Linköping. Nu har jag klippt mig på brännpunkt 2 gånger och jag har blivit nöjd Får se om jag kanske testar någon annan stans nästa gång. Dessutom är det dyrare att klippa sig här än i Eskilstuna men det är säkert bara för att det är en större stad. Hur mycket brukar ni få betala? På brännpunkt kostar det 300 kr.
    300 kr är ju billigt. Brukar annars ligga nämnare 400 kr.

Var du på brännpunkt för att klippa topparna eller för helt nya frisyrer ? har du vid dessa tillfällen gluttat på andra kunder ? vad är din uppfattning om vad salongen har för åldersmålgrupp?

Många frågar . Men jag vill inte bli besviken igen.
  • LittleMee
    MyPlace skrev 2009-09-22 11:27:05 följande:
    en vän till mig både klipper och färgat mitt hår för lite mat och en flaska vin
    Behöver hon fler vänner? . Schysst att ha kontakter. Själv råkar jag vara den som får klippa folk.
    Marayah skrev 2009-09-22 11:23:10 följande:
    Här klipper min granne mig för 120 kronor.
    Är hon frisör eller en hobbyfrisör som en annan
  • Marayah
    LittleMee skrev 2009-09-22 11:30:41 följande:
    Hobbyfrisör, men hon har hållt på med det i typ 10 år tror ja det var.
  • MyPlace
    LittleMee skrev 2009-09-22 11:30:41 följande:
    Hihi,, kan ju fråga
Svar på tråden vi i linköping 1