• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • MyPlace

Nepp, nu är de dags att resa på sig och fixa med lite innan Liam ska hämtas till skolan, blir en resa till skopunkten då han ska börja med innegympa imorgon

• LittleMee

Hej,

Då var det dags för klippning igen. Har hittills inte hittat en frisör jag är nöjd med här i stan så jag vill ha tips. Inte någon som är van vid att klippa tanter utan det ska helst vara en yngre sak som vågar lite mer.

• Noblesse
    LittleMee skrev 2009-09-22 11:16:06 följande:
    Hej,Då var det dags för klippning igen. Har hittills inte hittat en frisör jag är nöjd med här i stan så jag vill ha tips. Inte någon som är van vid att klippa tanter utan det ska helst vara en yngre sak som vågar lite mer.
    Har också haft lite svårt med att hitta någon frisör här i Linköping. Nu har jag klippt mig på brännpunkt 2 gånger och jag har blivit nöjd Får se om jag kanske testar någon annan stans nästa gång. Dessutom är det dyrare att klippa sig här än i Eskilstuna men det är säkert bara för att det är en större stad. Hur mycket brukar ni få betala? På brännpunkt kostar det 300 kr.
    ♥Hugo 2/10-2008♥~♥bebis i magen bf 31/3-2010♥~sandrasj.blogg.se
  • Noblesse
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-22 09:52:22 följande: