• playmate86

vi i linköping 1

en tråd för oss i linköping där vi kan babla på..

här är ALLA välkomna oavsett de bara läser eller om de vill skriva tråden med.

hoppas alla ska trivas.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 12:30
    kan passa på att presentera mig som startat tråden..

heter madeleine är 23 år och förlovad med min sambo rikard sedan dec 2007 och varit tillsamman sedan jun 2007.
    vi väntar vårat första barn som ska komma den 17e november och det blir en liten pojke som ska heta Vincent.

för övrigt kan jag berätta att jag studerar till undersköterska på moa skolan och är klar i december har denna treminen på distans.

• Svar på tråden vi i linköping 1
  • Noblesse
    LittleMee skrev 2009-09-22 11:28:45 följande:
    300 kr är ju billigt. Brukar annars ligga nämnare 400 kr.Var du på brännpunkt för att klippa topparna eller för helt nya frisyrer ? har du vid dessa tillfällen gluttat på andra kunder ? vad är din uppfattning om vad salongen har för åldersmålgrupp? Många frågar . Men jag vill inte bli besviken igen.
    Jo jag har förstått att det är ganska billigt med 300 här, i Eskilstuna klipper man sig under 300 nästan överallt. Jag har ju som sagt bara varit där två gånger och det har varit två olika frisörer jag varit hos. Men när jag var där sist och satt och väntade så var det bara unga där, någon tonårstjej och en kille i 20-års åldern så jag tycker nog de verkar rikta sig till unga och då borde de ju vara duktiga på det också

När jag klippte mig första gången så klippte jag topparna och lugg till det. Andra gången klippte jag av ganska mycket på längden samt klippte upp håret rätt mycket, så lite olika har det ju varit Om jag inte hittar något annat ställe runt den prisklassen (mest för att testa lite olika) så kommer jag nog gå dit igen. Känns inte värt att betala mycket mer för klippning, åtminstone inte om man inte ska klippa något särskilt vågat utan mest topparna.