• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Vickan I
    Mammatilltretroll skrev 2009-09-29 10:09:44 följande:
    Förlåt, det var inte alls menat att fiska köpare.. :(Jag ville bara ha en prisvisning om hur jag skulle lägga mig på blocket eller tradera ungefär.. :)
    Nä inte så...jag skojade bara lite . Ska hålla utkik på Tradera då !
    (¯`°?.¸ ღ♥ Alvin 090104 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Vickan I
    Clara - Om du väljer blocket kan du ju lägga ut grejerna här på FL köp och sälj också .
  • freakfia

Åååååh! Va frustrerande!
    Nu hade jag bestämt mig för att sälja camen, osså gled handtaget en hel dm när jag drog den! Innan har handtaget glidit typ en cm bara, och jag har haft för vana att alltid lyfta vagnen i bärhandtaget. Typiskt!
    Jag skulle inte vilja köpa en vagn med det handtaget själv :(

• Vickan I
    freakfia skrev 2009-09-29 10:42:43 följande:
    Åååååh! Va frustrerande!Nu hade jag bestämt mig för att sälja camen, osså gled handtaget en hel dm när jag drog den! Innan har handtaget glidit typ en cm bara, och jag har haft för vana att alltid lyfta vagnen i bärhandtaget. Typiskt! Jag skulle inte vilja köpa en vagn med det handtaget själv :(
    Fast jag tror de vagnarna går ändå, dock lite billigare. Ska nog sälja min gamla cam också och den glider också (på höger sida mest). Int en dm, men en del ändå. Tycker man ser annonser med glidande handtag och de verkar gå ändå.
  • yrväder

Fröken Småland skrev 2009-09-29 10:44:58 följande:

JuliaochNelly:
    Har du en brun saddlebag? Finns det?
  • Fröken Småland
    yrväder skrev 2009-09-29 10:49:35 följande:
    Fröken Småland skrev 2009-09-29 10:44:58 följande: Har du en brun saddlebag? Finns det?
    Jag köpte den från England när pundet var lågt, tror aldrig den såldes i Sverige.

www.happybags.co.uk
  • freakfia

Vickan I skrev 2009-09-29 10:47:55 följande:

Fast jag tror de vagnarna går ändå, dock lite billigare. Ska nog sälja min gamla cam också och den glider också (på höger sida mest). Int en dm, men en del ändå. Tycker man ser annonser med glidande handtag och de verkar gå ändå.
    Hmmm.. Får nog mejla Bugaboo och se vad de säger. Vagnen är bara använd i knappt åtta månader ju :P
  • Vickan I
    freakfia skrev 2009-09-29 10:56:44 följande:
    Hmmm.. Får nog mejla Bugaboo och se vad de säger. Vagnen är bara använd i knappt åtta månader ju :P
    Ja men då borde du ha garanti ju? Eller har du köpt den beg också?
  • Fröken Småland
    freakfia skrev 2009-09-29 10:42:43 följande:
    Åååååh! Va frustrerande!Nu hade jag bestämt mig för att sälja camen, osså gled handtaget en hel dm när jag drog den! Innan har handtaget glidit typ en cm bara, och jag har haft för vana att alltid lyfta vagnen i bärhandtaget. Typiskt! Jag skulle inte vilja köpa en vagn med det handtaget själv :(
    Reklamera och sälj sen med nytt chassi.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19