• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Stargirl
    LillaMiss Piggy skrev 2009-09-29 11:16:26 följande:
    Gillar ni den nya Buggan? www.blocket.se/goteborg/Bugaboo_Limit_Edition... Förutom färgen har den fått nya funktioner?Hur tror ni buggan kommer se ut om 5 år? Ändringar?
    Nej det är bara en limited edition på den vanliga modellen av Bugaboo Cameleon.
    Det ska komma två nya modeller nästa år enligt Bugaboo. Alltså två vagnar utöver Cameleon och Bee.
  • LillaMiss Piggy
    Stargirl skrev 2009-09-29 11:24:03 följande:
    Nej det är bara en limited edition på den vanliga modellen av Bugaboo Cameleon.Det ska komma två nya modeller nästa år enligt Bugaboo. Alltså två vagnar utöver Cameleon och Bee.
    Ja, med svartmålad chassi. Vet inte om jag gillar det. Spännande med två nya vagnar! När kommer dom ut? September nästa år?

Åter till buggan...tror ni den kommer förändras nåt dom närmaste åren?
  • Stargirl
    LillaMiss Piggy skrev 2009-09-29 11:41:20 följande:
    Ja, med svartmålad chassi. Vet inte om jag gillar det. Spännande med två nya vagnar! När kommer dom ut? September nästa år?Åter till buggan...tror ni den kommer förändras nåt dom närmaste åren?
    Jag tror inte Cameleon kommer att ändras så mycket. Den är nog och förblir en klassiker. Det finns ju så många kopior att jag tror Bugaboo gör sig en björntjänst om de ändrar för mycket.
  • Fröken Småland

Nu har jag rivit fram alla Buggaklädslar (hittade vagnen i hallen ). Det blir marin bas och marin topp, men när jag ändå håller på och svidar om; finns det önskemål om fotografering av marina basen med någon annan toppfärg?

• Fröken Småland
    Det ljuva livet skrev 2009-09-29 12:19:04 följande:
    Åhhh, snack om att få behov! Vilken passar bäst till denim buggan?www.amazon.com/Skip-Hop-172001-Saddle-Bag-Bla...
    Åh, läckra

En av varje röstar jag på {#lang_emotions_tongue_out} Nja, förresten, de camo-mönstrade kan du hoppa över. Så elva stycken à 25 dollar... *räknar*...  oops

Då röstar jag på röd eller brun till denim. Uptown stripe passar färgmässigt men jag tyckte den är lite mesig i färgställningen i verkligheten, ser mycket finare ut på bild.
  • Noiis

Fröken Småland skrev 2009-09-29 12:25:12 följande:

Nu har jag rivit fram alla Buggaklädslar (hittade vagnen i hallen ). Det blir marin bas och marin topp, men när jag ändå håller på och svidar om; finns det önskemål om fotografering av marina basen med någon annan toppfärg?
    marin och rosa marin och rosa
  • jippy
    Stargirl skrev 2009-09-29 12:44:16 följande:
    Alla utom Camo Hade camo Skiphop till sonen som är nu 6 år. Gissa om jag var trendig....nu kräks jag på camo
    Känns som skiphop aldrig kommer med nya färger/modeller! Om du hade en camo för 6 år sedan, känns det ju inte så hett nu.... Shit vad svårt det är med skötväskor. Jag kommer aldrig kunna bestämma mig! 
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2009-09-29 12:44:16 följande:
    Alla utom Camo Hade camo Skiphop till sonen som är nu 6 år. Gissa om jag var trendig....nu kräks jag på camo
    Ja jösses, jag hade en blå camo för 4 år sen. Det är hemskt!
    Jo just det!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19