• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Miss Boring
    panzermensch skrev 2009-10-22 11:00:07 följande:
    min inkorg *retas*
    Eller min... Vilket betyder att du får antagligen mer "slagsmålseffekt" om du kör Tradera!
  • StaffenAssar
    LR75 skrev 2009-10-22 00:56:24 följande:
    fanns en frog annons för 1500:- på blocket för några dagar sedan.*obs - absolut inte min annons*
    Jo, mailade på den igår utan svar...
  • StaffenAssar

Fröken Småland skrev 2009-10-22 07:15:12 följande:

StaffenAssar: Vad härligt det låter att ni får så mycket stöd och hjälp! *lite glad att man bor i Sverige*
    Jo, ganska mycket glad att vi bor i sverige

Miss Boring skrev 2009-10-22 08:39:36 följande:
    Jag fortsätter fråga då... Visst vad det ni som ev önskade typ ur och skur? Det blev det alltså inte? Skönt att ni nu hittat ngt som känns så bra!!! Personalens engagemang är ju a och o!
    Japp, våran stora går på ur och skur, men jag känner att det helt enkelt inte blir bäst för Oscar. Det skulle absolut kunna funka, men det kändes som att det blir lite mycket kompromissande, och att han får det bättre på en vanlig fsk. Sedan får vi se, vi kanske flyttar honom till ur och skur om han skulle bli mogen för det, men det får bli en senare fråga. En liten sorg är det förstås att de inte går tillsammans, men efter att ha vägt en massa för- och nackdelar mot varandra så får det bli såhär.

Noas mamma - Kikar in hos dig och ser hur det går för Noa...
  • Greksmurfen

hejhe...hmmm ska lägga ut lite på blocket. har en en del nya topptyger både fleece å canvas... men vet inte vad ska man sätta för pris...vill ju bli av med dem?? ni som har sålt vad brukar dem gå för å vad brukar ni sätta för priser... en är ju med paul frank med...
    (obs ingen säljning, bara tips)

• panzermensch
    Greksmurfen skrev 2009-10-22 15:57:47 följande:
    hejhe...hmmm ska lägga ut lite på blocket. har en en del nya topptyger både fleece å canvas... men vet inte vad ska man sätta för pris...vill ju bli av med dem?? ni som har sålt vad brukar dem gå för å vad brukar ni sätta för priser... en är ju med paul frank med... (obs ingen säljning, bara tips)
    fleece 500 canvas 600-700 PF = 800
  • Greksmurfen
    panzermensch skrev 2009-10-22 15:58:52 följande:
    fleece 500 canvas 600-700 PF = 800
    oki=).. å då är dem helt nya med lr gäller det begagnat??
  • panzermensch
    Greksmurfen skrev 2009-10-22 15:59:56 följande:
    oki=).. å då är dem helt nya med lr gäller det begagnat??
    Är vad jag skulle ge för helt nya /alt endast proade så av "idioter" kan du få mer av snåljåpar max som mig
  • Greksmurfen
    panzermensch skrev 2009-10-22 16:29:37 följande:
    Är vad jag skulle ge för helt nya /alt endast proade så av "idioter" kan du få mer av snåljåpar max som mig
    HAHAHA.... oki.....lägger nog ngt mellan itng då.. som sagt man vill ju bli av med det å ite ha det kvar=P...
  • panzermensch
    Greksmurfen skrev 2009-10-22 16:34:21 följande:
    HAHAHA.... oki.....lägger nog ngt mellan itng då.. som sagt man vill ju bli av med det å ite ha det kvar=P...
    Lägg lite över så har du prutmån
  • jippy

Kan nån rekommendera ett bra lås till buggan?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19