• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • modestyclara
    daphniamagna skrev 2009-11-05 21:42:10 följande:
    jättefint!ska du bara sälja bastyget eller hela vagnen?
    nej, nej inte hela vagnen, bara bastyget i så fall har ju sålt min camram och har en hel frog bara...men har orange cam-bas...sugen på orange frog-bas men jag vet inte om man kan få tag på det ny och jag gillar ju inte begagnat så det är stiltje på shoppingfronten för tillfället
  • vinterkatt
    daphniamagna skrev 2009-11-04 20:21:28 följande:
    Har lagt upp en bild nu på min vagn i min blogg eiraheidemo.blogg.se
    Den var riktigt fin! funderade själv på detta kombo men det blir ett framtidsprojekt. Har en rosa fleecetopp men har inte testat den på vagnen än.

har en bild på vardagsrummets prydnad i galleriet om någon vill se/lägga ut i tråden.

och 2 frågor som jag kommit på nu när jag hämtat alla grejerna
    1. hur ser man att åkpåsen är en Cam-åkpåse, det står ingenstans vare sig på den eller på förpackningen. En brun är den iaf.
    2. fästen till parasoll - det finns ett fäste på det jag köpt - passar det till både Cam och Bee (ännu ett framtidsprojekt )
  • mamma på vift
    modestyclara skrev 2009-11-06 14:08:09 följande:
    mamma på vift skrev 2009-11-05 22:57:21 följande:
    jag letade efter din blogg häromveckan och hittade nada *förvirrad* men här är du ju
    Ahhh då förstår jag
    Finns i presentationen
  • Stargirl
    vinterkatt skrev 2009-11-06 14:27:20 följande:
    Den var riktigt fin! funderade själv på detta kombo men det blir ett framtidsprojekt. Har en rosa fleecetopp men har inte testat den på vagnen än.har en bild på vardagsrummets prydnad i galleriet om någon vill se/lägga ut i tråden.och 2 frågor som jag kommit på nu när jag hämtat alla grejerna 1. hur ser man att åkpåsen är en Cam-åkpåse, det står ingenstans vare sig på den eller på förpackningen. En brun är den iaf.2. fästen till parasoll - det finns ett fäste på det jag köpt - passar det till både Cam och Bee (ännu ett framtidsprojekt )
    Lätt, brun åkpåse finns bara till Cameleon. Men det står på lappen. Bugaboo Cameleon på alla tillbehör som bara passar Cameleon. Bugaboo Bee på tillbehör som bara är till Bugaboo Bee och bara Bugaboo på tillebhör som passar båda.

Det finns gamla modellen av parasoll, den har ett fäste och den passar bara Cameleon. Om fästet är avtagbart så kan man byta fästet till en som även passar Bee.
  • Stargirl
    LillaJag89 skrev 2009-11-06 15:16:12 följande:
    Gamla fästet på parasollet passar på bee med, gjorde iallafall mitt.
    Ja det sitter fast men inte klockrent....men det kanske inte spelar ngn roll iofs.
  • vinterkatt

Det är en gul parasoll så det är möjligt att den är gammal. Det står iofs bara bugaboo på lappen men då fanns kanske inga Bee. Fästet verkar inte vara avtagbart.
    Det går ganska trögt att sätta den på ramen. Ska det vara så? Lämnar den inga märken på ramen?

• Stargirl
    vinterkatt skrev 2009-11-06 15:19:27 följande:
    Det är en gul parasoll så det är möjligt att den är gammal. Det står iofs bara bugaboo på lappen men då fanns kanske inga Bee. Fästet verkar inte vara avtagbart. Det går ganska trögt att sätta den på ramen. Ska det vara så? Lämnar den inga märken på ramen?
    Det står Bugaboo på alla parasoller. Är färgen citrongul? Så är den gammal är färgen mer varmare gul så är parasollet nytt. Fästet ska vara trögt att sätta på och den lämnar inga märken alls.
  • vinterkatt

Det är mer åt citron, ja. Bra att den inte lämnar märken, den sitter bra på vagnen iaf. Tack för svaren!

• Stargirl
    vinterkatt skrev 2009-11-06 15:29:20 följande:
    Det är mer åt citron, ja. Bra att den inte lämnar märken, den sitter bra på vagnen iaf. Tack för svaren!

Detta är den nya

Där ser du den gamla gula. Ser du skillnaden?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19