• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • linaenn

Jag går just nu i funderingar kring vilken färg på åkpåse jag ska välja till min helbruna Cam som jag beställt... Är det någon som har en brun vagn med antingen brun, sand, orange eller clancy-åkpåse (den gula pf)? I så fall vore det supersnällt om någon av er kan lägga upp en bild här eller i bildtråden så får jag kika.

• Stargirl
    linaenn skrev 2009-11-04 22:04:43 följande:
    Jag går just nu i funderingar kring vilken färg på åkpåse jag ska välja till min helbruna Cam som jag beställt... Är det någon som har en brun vagn med antingen brun, sand, orange eller clancy-åkpåse (den gula pf)? I så fall vore det supersnällt om någon av er kan lägga upp en bild här eller i bildtråden så får jag kika.
    CLANCY, CLANCY, CLANCY.....det har jag. Bild finns i min blogg och tidigare i denna tråden.
  • Zafon

Hej, ska ut och flyga med vagnen och undrar hur ni gjort.
    Har ni köpt Bugaboo resepåse till vagnen eller har ni använt något annat? Finns det något annat billigare märke som man kan köpa som passar? Eller ska man helt enkelt bara slå in vagnen med en massa plast?

Gärna snabbt svar om ni har något svar vill säga

Tack på förhand!

• Stargirl
    Zafon skrev 2009-11-05 14:16:09 följande:
    Hej, ska ut och flyga med vagnen och undrar hur ni gjort. Har ni köpt Bugaboo resepåse till vagnen eller har ni använt något annat? Finns det något annat billigare märke som man kan köpa som passar? Eller ska man helt enkelt bara slå in vagnen med en massa plast?Gärna snabbt svar om ni har något svar vill säga Tack på förhand!
    Vi har en transportväska som vi alltid har då vi reser. Det är klart den är dyr men perfekt då man reser och vill ha med sig en riktig vagn och få den till destination hel och även hem i ett stycke. Jag tror inte det finns ngt billigare annat än att rulla in vagnen i en massa bubbelplast.
  • Fröken Småland

Jag har ju en (fortfarande oprövad) terori om att P&T:s transportväska borde passa och den kostar hälften så mycket. Men observera att det är en teori, jag har aldrig lyckats pröva den i butik eftersom de aldrig har P&T-väskor hemma

• Trojka

Har efter många om och men kommit fram till att jag ska sälja buggan. Trist som fasen, men den står bara och samlar damm i nuläget.

Men. Vad är vettigt rent prismässigt?
    Nya chassit m foamhjul. Brun bas/vit topp, vit åkpåse, vitt parasoll (+ några extrafästen), regnskydd, vinterhjul, specialuppsytt sittdelsöverdrag (gjort av skräddare) i frotté/fleece (randig flerfärgad, röd/rosa/mm). Hmm...tror det var alles.
    Vad är rimligt att ta för vagnen? Har ingen liggdel till.

Det här är alltså ingen annons, vill bara ha hjälp med prissättningen!

Tack på förhand!

• thj
    Fröken Småland skrev 2009-11-05 16:13:01 följande:
    Jag har ju en (fortfarande oprövad) terori om att P&T:s transportväska borde passa och den kostar hälften så mycket. Men observera att det är en teori, jag har aldrig lyckats pröva den i butik eftersom de aldrig har P&T-väskor hemma
    Har med hört att det ska funka faktiskt *puss*
  • linaenn
    Stargirl skrev 2009-11-05 12:54:53 följande:
    CLANCY, CLANCY, CLANCY.....det har jag. Bild finns i min blogg och tidigare i denna tråden.
    Det såg ju supersnyggt ut!!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19