• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • modestyclara
    Kavat skrev 2009-11-07 18:34:45 följande:
    En röd Gecko. Och en Cam med denimklädesel och sand (men den ligger nerpackad och får nog kanske flytta).Planen var att sälja Geckon, köpa en Frog och se om jag vill ha Frog eller Cam kvar eller kombon. Men jag har så svår att skiljas från Geckon... Älskar den röda! Tänk vilka i-lands problem det finns.
    till barn under 1,5 år gillar jag bumperbar, sedan vinner geckon på att den är enkel och snygg...
  • Kavat
    modestyclara skrev 2009-11-07 18:38:43 följande:
    Kavat skrev 2009-11-07 18:34:45 följande: till barn under 1,5 år gillar jag bumperbar, sedan vinner geckon på att den är enkel och snygg...
    Jo, lilleman är ju 2,5år och åker ju tyvärr inte överdrivet mycket vagn längre. Men jag fixar inte en vanlig sulky, vill ha en riktig (lätt) vagn som är lättkörd. Han sover ju fortfarande middag i vagnen då och då. Fast jag tyckte den blev lite kort i ryggen om man ska ha sufletten på, därav att jag köpte camen. Sen hade jag en massa syidéer till Geckon, som inte är avslutade. Så jag får väl ha den här inne som modell och sy till kanske?!
  • modestyclara
    Kavat skrev 2009-11-07 18:44:15 följande:
    Jo, lilleman är ju 2,5år och åker ju tyvärr inte överdrivet mycket vagn längre. Men jag fixar inte en vanlig sulky, vill ha en riktig (lätt) vagn som är lättkörd. Han sover ju fortfarande middag i vagnen då och då. Fast jag tyckte den blev lite kort i ryggen om man ska ha sufletten på, därav att jag köpte camen. Sen hade jag en massa syidéer till Geckon, som inte är avslutade. Så jag får väl ha den här inne som modell och sy till kanske?!
    då skulle jag lugnt köra gecko utan sufflett, såååå snyggt!
  • Candra

Vet att det här har varit uppe tidigare, men vill bara påminna er som längtar efter en syskonvagn. Checka buggypod.

• StaffenAssar

Elodie details denimpåse till mörkblå cam, funkar det? Den är väl rätt så ljus så då borde det bli snyggt, eller?

• Senap
    Candra skrev 2009-11-07 19:59:45 följande:
    Vet att det här har varit uppe tidigare, men vill bara påminna er som längtar efter en syskonvagn. Checka buggypod.
    Varför då? Vad jag vet sitter den inge bra på Bugaboo. Eller?
    My sugar is raw
  • modestyclara
    daphniamagna skrev 2009-11-07 20:41:35 följande:
    har ni sett denna sida? :)lite roliga men kanske lite väl mycket..www.myhoodbaby.se
    jag gillar den med öron men hade velat ha utan det fåniga nallebandet
  • Senap
    daphniamagna skrev 2009-11-07 20:41:35 följande:
    har ni sett denna sida? :) lite roliga men kanske lite väl mycket.. www.myhoodbaby.se
    Jag gillar dem inte alls. Inte min kopp te helt enkelt.
    My sugar is raw
  • Candra
    Shoegirl skrev 2009-11-07 20:10:08 följande:
    Varför då? Vad jag vet sitter den inge bra på Bugaboo. Eller?
    Så vitt jag har hört är det inga problem. Visst blir ju inte sitsen densamma, men men.
    Ville bara säga det om nån skulle vara intresserad.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19