• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Stargirl

Sötisen i brun bas med orange topp och brun åkpåse samt matchande body Detta var länge sedan dock....dottern blir ju snart 3 år.

• daphniamagna
    Stargirl skrev 2009-11-05 20:40:38 följande:
    Sötisen i brun bas med orange topp och brun åkpåse samt matchande body Detta var länge sedan dock....dottern blir ju snart 3 år.
    sådär ser ju min vagn ut nu! :) superfint!
  • daphniamagna
    Stargirl skrev 2009-11-05 20:36:39 följande:
    Ja det finns iaf två i tråden som har det. Men du kan uppdatera bastyget till sittdelen och varukorgen i orange. Beställ separat från ex Kidzshop (de brukar ha hemma eller vara pigga på att bestälal hem) Då har du både orange och brunt. Orange + rosa är bland de finaste kombosarna jag vet. Men älskar även den bruna basen då den passar med ALLT.
    hittade nyss ett rosa sittdelstyg som jag funderar på att köpa.. för den bruna basen syns ju inte så mycket på sittdelen.. eller vad tycker ni?

THJ - Kikade i ditt galleri, vilken fin suflett! (den med molnen i) vart har du köpt den?
  • daphniamagna

THJ - Jobbar du i en barnvagnsaffär?
    Vet du hur bra den oranga färgen stämmner in på buggans och skiphop duo?

• thj
    daphniamagna skrev 2009-11-05 20:54:33 följande:
    THJ - Jobbar du i en barnvagnsaffär?Vet du hur bra den oranga färgen stämmner in på buggans och skiphop duo?
    De är inte helt klockrena ihop men det funkar

Molnsufletten har jag köpt av mamma på vift hon är toppen på att sy sufletter

Kram
  • Fröken Småland
    daphniamagna skrev 2009-11-05 20:54:33 följande:
    THJ - Jobbar du i en barnvagnsaffär?
    Sånt får hon inte svara på här i tråden
  • modestyclara
    daphniamagna skrev 2009-11-05 20:33:50 följande:
    Är det någon som har en bugga med orange bas?Börjar smått ångra att jag tog brun bas. Borde ha valt orange bas och rosa toptyg..
    *vinkar* det är superfint...fast man tröttnar i längden, jag tror faktiskt min orangea ska få flytta snart...men du kan ju alltid ha den som komplement -man får ha flera baser
  • modestyclara
    thj skrev 2009-11-05 20:37:49 följande:
    Borde det inte bli för mig heller men vad sjutton jag kör på så länge det går Vem vet detta kanske är den siste bebben för mig
    vad har jag missat nu? bebbe? *förvirrad*
  • modestyclara
    daphniamagna skrev 2009-11-05 20:50:23 följande:
    hittade nyss ett rosa sittdelstyg som jag funderar på att köpa.. för den bruna basen syns ju inte så mycket på sittdelen.. eller vad tycker ni?THJ - Kikade i ditt galleri, vilken fin suflett! (den med molnen i) vart har du köpt den?
    jag har en likadan *copycat* var en som kallade sig mamma på vift som sydde, men jag undrar om hon inte gått upp i rök?
  • Trojka
    Shoegirl skrev 2009-11-05 20:14:48 följande:
    Kolla blocket. För även om du skriver att det inte är en annons så ser FL det som annonsering och kan leda till att tråden stängs.%"¤#& Varför glömmer jag alltid att skriva det i trådstarten? *sparkar på mig själv*
    Fröken Småland skrev 2009-11-05 19:24:21 följande:
    Hänvisar till Blocket för att få en uppfattning om pris. Det är standardsvaret
    Fl i ett nötskal...

Nu har jag iaf kikat på blocket och fått mig en uppfattning. Hur mkt kostar liggdel att köpa till? Tänkte så jag vet ungefär hur mkt jag ska dra av på priset för avsaknaden av den.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19