• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • LillaÄlskadePyret

Nu har jag fått hem vår fina Denim RED...åh vad fin den är =)
    Nu står den mest i vardagsrummet och tar plats...ska fälla ihop och ställa undan tills i vår - men den är ju så fin o titta på...så nu är jag glad! =)

• Stargirl
    LillaÄlskadePyret skrev 2009-11-04 14:33:47 följande:
    Nu har jag fått hem vår fina Denim RED...åh vad fin den är =)Nu står den mest i vardagsrummet och tar plats...ska fälla ihop och ställa undan tills i vår - men den är ju så fin o titta på...så nu är jag glad! =)
    Men så härligt!!! Spännande. Jag minns när vi köpt våran första vagn. Det var helt underbart.
  • LillaÄlskadePyret
    Stargirl skrev 2009-11-04 14:36:58 följande:
    Men så härligt!!! Spännande. Jag minns när vi köpt våran första vagn. Det var helt underbart.
    Haha, ja precis - det är ju "bara" en vagn - men jag är ändå som ett litet barn som fick vad hon önskade sig av tomten....;)
  • vinterkatt

Kan inte ni med nya vagnar lägga ut bilderna i bildtråden?.. Det är så dött där och jag vill titta på alla fina vagnar...

Nu är vi iaf bara timmar från att ha egen bugga ståendes i vardagsrummet, den ska inte stå i hallen för då ser vi den inte från soffan

• LillaÄlskadePyret
    vinterkatt skrev 2009-11-04 15:16:04 följande:
    Kan inte ni med nya vagnar lägga ut bilderna i bildtråden?.. Det är så dött där och jag vill titta på alla fina vagnar...Nu är vi iaf bara timmar från att ha egen bugga ståendes i vardagsrummet, den ska inte stå i hallen för då ser vi den inte från soffan
    Jag kan ta en bild när jag kommer hem o lägga ut! =)

Sambons nya svindyra cykel står i vardagsrummet vilket jag har stört mig på. Han vägrar dock ha den i förrådet då den kostar ca 25 000:- och så gillar han att snegla på den när vi kolla på tv, ...men nu astår barnvagnen i vägen, och nu ÄNTLIGEN förstår jag honom....hahaha...
  • daphniamagna

Idag kom min vagn! Sprang ner på posten & hämtade den.
    Var lite kämpigt med sittdelstyget, vart helt svettig & flåsig, haha..

Men nu har vi varit ute och provkört den i 3 timmar. Även fast jag vill vara ute och gå med den hela tiden ;D

Ska få det extra topsetet i fleece om nån dag. Grönt :)
    Det finns inte att köpa längre, eller? Är det någon som har bild på gröna fleecen?

• LyckligLine

Är det någon som vet om det finns någon slags bygel som man skulle kunna använda till Bugaboo Bee?

• Stargirl
    daphniamagna skrev 2009-11-04 17:19:41 följande:
    Idag kom min vagn! Sprang ner på posten & hämtade den.Var lite kämpigt med sittdelstyget, vart helt svettig & flåsig, haha..Men nu har vi varit ute och provkört den i 3 timmar. Även fast jag vill vara ute och gå med den hela tiden ;DSka få det extra topsetet i fleece om nån dag. Grönt :)Det finns inte att köpa längre, eller? Är det någon som har bild på gröna fleecen?
    Ååååh den gröa var jättefin tycker jag. Har haft ska kolla om jag har ngn bild på den.
  • Stargirl

Hittade bara denna urgamla bild....lite ser du ju den gröna färgen. Bilden är från 2006 som du ser.
  • daphniamagna
    Stargirl skrev 2009-11-04 18:31:10 följande:
    Hittade bara denna urgamla bild....lite ser du ju den gröna färgen. Bilden är från 2006 som du ser.
    Såg jättefin ut! :)
    Kände att det är roligast att ta en färg man kanske inte kommer kunna få tag på så lätt sen. ANnars hade jag valt rött, men den finna ju fortfarande att köpa..
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19