• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • Asereht

Vad skulle ni välja för färg på åkpåse om den ska passa till marin, sand och denim?
    Jag bheöver lite förslag för jag kan inte bestämma mig. *s*

♥ Grabbarna Bus, Syrrans & snart lilla Sladdens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Stargirl
    Asereht skrev 2009-11-25 13:08:46 följande:
    Vad skulle ni välja för färg på åkpåse om den ska passa till marin, sand och denim?Jag bheöver lite förslag för jag kan inte bestämma mig. *s*
    Sand passar alla de färger du har på ett mycket bra sätt tycker jag.
  • Berit82

Är det någon som vet en butik i gbg eller närheten av Borås som är duktiga på Bugaboo?

• Senap
    Vad skulle ni välja för färg på åkpåse om den ska passa till marin, sand och denim? Jag bheöver lite förslag för jag kan inte bestämma mig. *s*
    röd eller brun
    My sugar is raw
  • straw2008

Diana och Thea skrev 2009-11-25 10:42:48 följande:

Någon som ska till NK i veckan (helgen) för att hämta en good bag från Bugaboo (som det står om i inbjuan). Jag ska in och köpa en åkpåse och passa på att få dubbla poäng på den samt hämta en väska. Undrar var det är i den eller om det är själva väskan som är själva grejen. Jag undrar hur länge de 100 st räcker. Jag vågar inte vänta och går när de öppnar varuhuset på fredag
    Kul, berätta sen vad du "fick" tror faktiskt det bara är en påse... BB är väl inte speciellt generösa med att ge bort saker :O)
  • Kavat
    Vad skulle ni välja för färg på åkpåse om den ska passa till marin, sand och denim? Jag bheöver lite förslag för jag kan inte bestämma mig. *s*
    Brun! Och röd!
  • modestyclara
    Vad skulle ni välja för färg på åkpåse om den ska passa till marin, sand och denim?Jag bheöver lite förslag för jag kan inte bestämma mig. *s*
    rosa eller offwhite.
  • Asereht

*ha ha* Alla tycker typ olika, tack ändå tjejer. Jag klurar lite till för jag ska nog inte köpa förren efter jul ändå.

♥ Grabbarna Bus, Syrrans & snart lilla Sladdens Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Kavat
    Kavat skrev 2009-11-25 15:31:49 följande:
    Brun! Och röd!
    Asereht skrev 2009-11-25 18:22:01 följande:
    *ha ha* Alla tycker typ olika, tack ändå tjejer. Jag klurar lite till för jag ska nog inte köpa förren efter jul ändå.
    Jag och Shoegirl är väl rättså eniga?!
  • Miss Boring
    GRÖN *tjatar* eller orange kanske? Till denimen är ju röd jättesnygg.
    Nytt namn, men nu ännu tråkigare!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19