Berit82 skrev 2009-11-24 19:48:48 följande:
Vet ni något butik i Göteborg som är väldigt bra på Bugaboo? Duktiga över huvud taget helst så man diskutera fördelar och nackdelar med andra vagnar. Var på babyproffsen i Borås men de är kass! Sa att jag vill ha en lätt och smidig vagn som även funkar på sogsvägar (Cameleon!) och så började de visa upp tunga åbäken... Och sa att det där med ergonomisk sittdel är ingenting att ha. Själv vill jag ha just det!Tycker
iofs att Barnvagnscentralen i Borås är bra men ska man köpa en vagn för 10.000:- känns det bra att prata med fler experter.
Babyproffsen är det den butiken som ligger uppe i Brämhult? De säljer väl inte Bugaboo alls? Den butiken nere i stan vid busshållplatsen har inte haft Bugaboo så länge och kan inte så mycket men de är i alla fall trevliga
Fast jag blev lite mörkrädd sist jag var där; då stod det fyra Cameleon i butiken och samtliga hade glidande handtag. När jag påpekade det för personalen så sa de; oj då, ja det blir ju reklamation sen. Närdå sen? frågade jag. Ja, när någon köpt vagnen alltså.
Istället för att sälja en felfri vagn så väljer de att ignorera problemet och skeppa över det på den stackars intet ont anande kunden
Sen stod det en stackars Bee med bara tre hjul i butiken. De hade visserligen varit snälla och gett ett av hjulen till en tjej som fastnat i rulltrappan med sitt hjul men det ser ju inte så snyggt ut med en "halt" vagn i butik...
Och när jag ändå gnäller över de stackarna så kan jag lika gärna fortsätta med att de vägrade tro att det fanns ett gult parasoll.
Men trevliga var de