• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • LR75
    Kajsan skrev 2009-11-26 10:28:58 följande:
    Ja brun passar till allt! Jag har nu sand , brun och denim toppar och baser ( blandar efter humör ) och matchar med brun åkpåse. Förut hade jag kanske 5907 olika baser och toppar, men jag känner mig ganska mättad på det och har gallrat ut till de absoluta favoriterna bara finns kvar
    finns det ens så många kombos? {#lang_emotions_wink}
  • Kajsan
    LR75 skrev 2009-11-26 13:11:52 följande:
    finns det ens så många kombos?
    Ja jag tror det, det kändes så ivarjefall i min stooora kartong
  • LR75
    Kajsan skrev 2009-11-26 13:25:38 följande:
    Ja jag tror det, det kändes så ivarjefall i min stooora kartong
    haha...ja då måstde det vara så ;)
  • daniels baby

vad tycker ni om bugaboo skötväskan?? har aldrig tittat på den men fått upp lite intresse för den nu.. har en skiphop som jag tröttnat på så tänkte byta...

• Senap
    daniels baby skrev 2009-11-26 15:30:23 följande:
    vad tycker ni om bugaboo skötväskan?? har aldrig tittat på den men fått upp lite intresse för den nu.. har en skiphop som jag tröttnat på så tänkte byta...
    Påminn mig inte! {#lang_emotions_yell}

Den är lagom stor och massor med bra fack (jag måste ha många fack). Very najs! {#lang_emotions_tongue_out}
    My sugar is raw
  • Senap
    straw2008 skrev 2009-11-25 14:40:57 följande:
    Diana och Thea skrev 2009-11-25 10:42:48 följande: Kul, berätta sen vad du "fick" tror faktiskt det bara är en påse... BB är väl inte speciellt generösa med att ge bort saker :O)
    Hur menar du nu? Jag tycker Bugaboo är väldigt generösa. Jag har både fått reservdelar och längre sele när jag bett om det - gratis.
    Iofs har jag aldrig fått någon promo-påse så jag vet inte hur de ter sig men som företag tycker jag Bugaboo är generöst.

Och jag har inte fått någon inbjudan av NK så jag kommer inte få någon promopåse heller. {#lang_emotions_cry} {#lang_emotions_cry} {#lang_emotions_cry}
    *går och tröstar mig hos min RED-suffla*
    My sugar is raw
  • Senap

Bara för det fick jag precis en inbjudan

My sugar is raw
  • daniels baby
    Shoegirl skrev 2009-11-26 16:06:13 följande:
    Påminn mig inte! Den är lagom stor och massor med bra fack (jag måste ha många fack). Very najs!
    ok bra. men har den såna där clips så man slipper ha långa remmen på vagnen? så som skip hop har..
  • LR75
    Shoegirl skrev 2009-11-26 16:09:48 följande:
    Hur menar du nu? Jag tycker Bugaboo är väldigt generösa. Jag har både fått reservdelar och längre sele när jag bett om det - gratis. Iofs har jag aldrig fått någon promo-påse så jag vet inte hur de ter sig men som företag tycker jag Bugaboo är generöst. Och jag har inte fått någon inbjudan av NK så jag kommer inte få någon promopåse heller. *går och tröstar mig hos min RED-suffla*
    RED-suffla?

*avis*

pics please!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19