• Senap

Bugaboo-tråd nr 19

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon
    Bee
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    www.bugaboo.com
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

Bee-tråden:
    hittar du här.

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-29 19:28
    Ny svammeltråd: www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19
  • elims
    Stargirl skrev 2009-09-21 11:42:10 följande:
    Jag tycker Buggans är bäst, tunn och smidig. Funkar bra höst och vår samt på vintern då barnet är mer påklätt. Håller med dig om priset.....men jag har alltid återgått till Buggans egna faktiskt.
    Ok, tack.

Men FINNS det andra åkpåsar som passar bra i camen? modell,pris??
  • Stargirl
    elims skrev 2009-09-21 12:26:11 följande:
    Ok, tack. Men FINNS det andra åkpåsar som passar bra i camen? modell,pris??
    Cam bältena är universal. Så de flesta åkpåsar har hål som passar Cam bältena. Så visst finns det. Men de går inte att fästa på ngt sätt i vagnen. Vilket blir irriterande då de glider hela tiden.
  • kakana

halloj! jag ställde en fråga härom dagen om att köra bugga på skogsvägar. tack för de svar jag fick! köpte en cam på blocket i förra veckan och är helnöjd! lillkillen älskar den också såklart! :D dessutom kör den över vilket underlag som helst verkar det som!! älskarn!!!

nu ser jag att ni pratar åkpåsar så då måste jag passa på att fråga vad skillnaden är mellan bees åkpåsar och camens? nån som vet?
    finns ju flera bee-åkpåsar på tradera nu såg jag....

• Stargirl
    kakana skrev 2009-09-21 13:05:01 följande:
    halloj! jag ställde en fråga härom dagen om att köra bugga på skogsvägar. tack för de svar jag fick! köpte en cam på blocket i förra veckan och är helnöjd! lillkillen älskar den också såklart! :D dessutom kör den över vilket underlag som helst verkar det som!! älskarn!!!nu ser jag att ni pratar åkpåsar så då måste jag passa på att fråga vad skillnaden är mellan bees åkpåsar och camens? nån som vet? finns ju flera bee-åkpåsar på tradera nu såg jag....
    Bee påse är gjord för Bee och Cam påse, är gjord för Cam. För att få perfekt fit ska du köpa en Cam påse. Köper du en Bee påse kan du lika gärna köpa vilken påse som helst. Du ska alltså satsa på en Cameleon påse till din Cameleon Kika på Blocket och Tradera, men just på hösten kan det vara svårt att hitta. Men vi har varit nöjdast med rätt modell av åkpåse till rätt vagn.
  • kakana

jahap det var ju trist ;)

just nu försöker vi med one tree hill påsen men den passar riktigt dåligt faktiskt...

• Senap
    SeriousGangBang skrev 2009-09-21 10:31:11 följande:
    måste bara visa hur nöjd lillasyster Hilma är i sitt vrålåk
    Vilken söting! {#lang_emotions_kiss}
    My sugar is raw
  • Kajsan
    elims skrev 2009-09-21 11:38:40 följande:
    Måste köpa en åkpåse till vår cam NU!!!! Har bara en jättetjock lammfällsåkpåse (hesba) men den är på tok för varm nu. Finns det andra åkpåsar som passar i en cam än bugaboos egna?! Tycker den är lite dyr...
    Äh, såå dyr är den ju inte. Eller jo den är dyr, men det är ju alla andra också
    7am tillexempel är ju mycket dyrare.
    Jo just det!
  • Senap
    Stargirl skrev 2009-09-21 13:34:44 följande:
    Ja, fast varke ADORED Bee eller red sufflan kommer släppas i Sverige. Bara vagnen med det svarta chassit. Nästa vecka ska de levereras till utvalda butiker.
    *surar*
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19