Inlägg från: Sedek |Visa alla inlägg
  • Sedek

Tråddödare igen....

Velour skrev 2009-12-01 23:13:56 följande:
    Vad du dröjer med att svara! Mina organ känner sig rätt slitna nu.
    Sorry, är så engagerad i jobbdrömstråden och så borstar jag tänderna samtidigt...
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-01 23:13:56 följande:
    Vad du dröjer med att svara! Mina organ känner sig rätt slitna nu.
    Ska du säga!
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-01 23:16:39 följande:
    Ska du lura ur mig ett snälla någon gång? Huuuuuur ska det gå till? Japp, delmål! Det är mitt motto också.
    Det kan jag inte tala om, då kommer det inte att fungera.
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-01 23:17:17 följande:
    Vi får la se
    .... Om jag är evangelist? Som är ute och predikar och försöker frälsa folk?

Ja den som lever får se, men vänta inte för länge
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-01 23:19:09 följande:
    Vadå "ska du säga!" Jag är väl den enda som svarar snabbast här Om inte så beror det på att min dator har blivit seg.
    Nehej du, tycker jag ofta sitter och väntar på dina svar. Så nu engagerade jag mig i en "paus tråd" för att ha nått att göra medans jag väntar på dina svar...
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-01 23:17:54 följande:
    Ah, så du är en av de få män som kan göra flera saker samtidigt? Duktigt..

Ibland så glänser jag till.
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-01 23:22:33 följande:
    Titta, nu har jag skrivit ett par tre inlägg efter varandra utan att du har lagt in en emellan!
    Äh lägg ner, det har jag väl inte!!!
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-01 23:23:46 följande:
    Yay! Jag kan inte göra flera saker samtidigt. Vilket känns bra, för då behöver jag inte stressa så mycket heller, utan tar en sak i taget. I lugn och ro. Lugnt och fint.
    Det kan vara lite stressande ibland, ja... Speciellt när man tror att man fixar det men inser lite för sent att man tagit sig vatten över huvudet. Som att äta hamburgare, knappa på GPS:en, prata i mobiltelefonen och samtidigt inse att man sitter i en manuellt växlad bil (för att min är på service) mitt i en stad man inte hittar i...
  • Sedek
    Velour skrev 2009-12-01 23:25:39 följande:
    Ville bara provocera dig lite
    Det funkar, jag biter på allt.
Svar på tråden Tråddödare igen....