• Midka

Tråddödare igen....

Tja.. har hört att den gamla är på väg att dö, så om vi ska fortsätta får vi ordna en ny. Får se om detta blir en "äkta" tråddödare

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-20 11:34
    Här är nästa tråddödare. Välkomna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-5-172/m49482360.html

• Svar på tråden Tråddödare igen....
  • Scratchy

Ord blind skrev 2009-11-04 22:31:54 följande:

:P
    Folk brukar säga att jag och min bror är väldigt lika varandra. Han tar det som en komplimang...
  • Ord blind
    Scratchy skrev 2009-11-04 22:43:59 följande:
    Ord blind skrev 2009-11-04 22:36:10 följande:
    Grattis till #1414! Men säg inget till Sedek, han lyckas alltid få andras nummer att verka okristliga... (oj, vilken rejäl generaliserings-känga han fick nu... (generaliserings-känga var ett bra ord, det måste jag ta med i min uppsats... eller låter det ovetenskapligt?))
    Jag tycker du ska skippa bindestrecket i generaliseringskänga, det känns lite rättsdogmatisk då. :) Avancerat och bra!
  • gaffsan
    Ord blind skrev 2009-11-04 22:49:10 följande:
    Jag tycker du ska skippa bindestrecket i generaliseringskänga, det känns lite rättsdogmatisk då. :) Avancerat och bra!
    är ni ut tråkade i kväll eller ;;; i måste bara hugga eller ???
    första gången ..jag varit  med om detta
  • Ord blind
    gaffsan skrev 2009-11-04 22:57:54 följande:
    är ni ut tråkade i kväll eller ;;; i måste bara hugga eller ??? första gången ..jag varit  med om detta
    Hur menar du nu? Att vi munnhuggs? Från min sida bara ett sett att visa att jag saknat honom. :) Jag är fortfarande bitter över att jag aldrig fick något i inboxen från honom dock. Elakt! Just, jag är ju sur, hade glömt det. Tack för att du påminnde mig.

*går och surar*
  • Scratchy

Alla som tror att Gaffsan är onykter ikväll räcker upp en hand!

*räcker upp två*

• gaffsan

Förlåt ..jag är lite känslig .. har varit med  mamma på lasaret
    de sista veckorna .. Förlåt

• Ord blind

Nu är det läggdags här. Ni får ha en god kväll! :)

• Scratchy

Ord blind skrev 2009-11-04 23:00:44 följande:

Hur menar du nu? Att vi munnhuggs? Från min sida bara ett sett att visa att jag saknat honom. :) Jag är fortfarande bitter över att jag aldrig fick något i inboxen från honom dock. Elakt! Just, jag är ju sur, hade glömt det. Tack för att du påminnde mig.*går och surar*
    Vad hade du väntat dig i inboxen? I fl:s inbox eller menar du metaforiskt för den andra "inboxen"? I så fall vill jag helst lära känna dig lite först... :-P
  • gaffsan
    Scratchy skrev 2009-11-04 23:01:43 följande:
    Alla som tror att Gaffsan är onykter ikväll räcker upp en hand!*räcker upp två*
    Smart
  • Scratchy
    gaffsan skrev 2009-11-04 23:02:30 följande:
     Förlåt ..jag är lite känslig .. har varit med  mamma på lasaret de sista veckorna .. Förlåt
    Det är helt okej. Jag ber också om ursäkt om jag varit hård. Jag visste inte att det var en känslig situation. Är hon bättre nu?
Svar på tråden Tråddödare igen....